星期二, 6月 04, 2013

Pre Wedding 前的淨白護理 - Collagen + PTP 雙束納秒美白去斑激光療程

一切都黎得太快,為乜要咁趕呢?? 不過男友在求婚前已經為你張羅好婚禮的事,應該可說是件好事呢!
預計10月就要影 Pre wedding… 我未減肥,頭髮又未留夠長,皮膚又沒好好護理… 暗淡之餘更有幾粒斑要發緊出來般... 呀…
頭髮可以靠假的,減肥…我對自己好有信心!!!!!! 跑跑跑!!! 但... 皮膚真的要攪攪佢… 我唔要做厚粉新娘呀!!
美白計劃又要開始啦!!!親色斑還未到太嚴重, 打個斑加家用美白產品應該控制到的!

今次新試Collagen + PTP 雙束納秒美白去斑激光療程,先清一清底層最難攪既黑色素, 有效地將色素打散!


以往試過的激光療程,離不開都是C6 激光。效果雖然明顯,但都有反黑反白的可能性。
唉,背上原本舊有的黑黑疤痕在打過C6後反白了... 真麻煩... 但我會堅持穿LOW CUT 婚紗的! (化妝師靠你了!!)
試過C6 的好效果,亦同樣經歷過C6的反後果,不必要的危機放上面吧.. .

比起C6,PTP (Photoacoustic Technology Pulse) 技術更加先進及安全。
運用雙束光波激光頻率轉換,將能量同時間分兩次傳送, 利用不同的波長深入皮膚底層的不同深度層,
集中性打散色斑同時減低因激光分散而對周圍皮膚組織造成的傷害,減低出現反黑及反白等情況。

另外,PTP 勝C6 的另一大點就是 '感覺'了, 還記得第一次接受C6 療程時,痛得眼水標。
後來多次後就習慣了,不過每一次療程的最初 1-2 分鐘都要先適應。
到做PTP 時,治療師要在我額上試過3-4次不同度數,我才開始有感覺, 証明了 PTP 比 C6 帶來的刺激更加少呢!

運用先進科技的PTP 激光療程,能刺激膠原蛋白增生,減少細紋和皺紋的形成, 令皮膚回復光滑緊緻,激退暗啞,讓肌膚重現亮白光采。
治療師都做得好仔細架, 鼻側, 耳邊, 就連眼圈近眼線位置都照顧到, 全面淨白~~



敷埋個mask, 降降溫, 保保濕, 全個過程都唔洗1個鐘~ 又快又有效果~

只是一次療程,皮膚的整體光澤感已經有所提升, 即時白左,皮膚又冇做完C6後咁乾~
淺層的斑點應該已被初步打散,回家只要好好美白, 必定能將它們趕走呢!



by the way. Collagen+ 的環境很不錯喔,有機會要再來呢!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...