星期二, 6月 24, 2014

病後去水腫 - 黑烏龍4Dslim

大大話話都成年冇病過,返新工第2個月就打柴,緊係啦,返工車程遠左,坐地鐵身貼身,啲人又冇manner 咁亂咳,唔中招就有鬼囉…
病左成個星期,西藥食到個人腫晒。見身體一好返啲啲,就即去喪跑排水。


每次一水腫得勁就會出法寶黑烏龍4Dslim去水腫,除左去水腫,4Dslim 仲有埋排毒,燒脂,收肚腩功效。結婚前一直都有飲,除左個肚腩,手臂,下身呢啲易水腫位都明顯有效架。


試過咁多款烏龍茶當中,呢款最清淡最易入口,就算凍左都唔會難飲,加埋佢冇特別side effect,感覺健康好多,病好後飲都唔係問題啦。


午餐黎泡一大支當水飲用,茶味香濃,每包可以泡出3-4杯茶左右。每日飲用一包,用後無論係飲水用排水都多左。


日日坐係公司,難免循環唔好,4DSlim 可以幫助消脂,熱飲令身體暖和,加速循環,令體內嘅毒素更加排出體外。


係急需去水嘅時間,我會重點加強飲用量,早午各一包,全日係公司當水飲用,利用烏龍茶kick start 身體循環,加快減腫效果,2-3日就會開始見到效果架啦!


我塊面就最易measure 架啦,以下呢張圖仲病緊,食緊藥,未開始飲…


呢張係父親節影嘅,飲左烏龍茶加強版2日… 面已經尖返啲啦!


呢個係飲左5日黎嘅情況,似返個人啦。
每個茶包都有獨立包裝,要拎出街一啲都唔麻煩。美女們,習慣自已備水出街啦,環保之餘,又可以隨時都飲用到美顏飲品,全日keep 住最佳嘅循環狀況。
無時無刻都為身體加油,都開始啦~


----------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...