星期三, 6月 18, 2014

沖繩6日5夜蜜月自駕之旅 ❦ Day 3 殘岥岬 + 美國村

Its an other month… the 3rd trip journal is finally done……

終於黎到遊記Day 3 啦!!真係過左好耐啦… 

2013.10.12
Day 3 - 殘岥岬,美國村
Goodbye 那霸市,BIRTHDAY 自駕北上起動!!!!!


今日係我生日,其實玩到自己已經唔記得左。王生第一份送比我嘅禮物就係… 情侶裝,嘩,真係人生第一次!個人黎講,咁樣嘅情侶裝已經係我嘅極限啦!


8點幾就起左身,打左去OTS,麻煩佢地早啲黎接我地去攞車。本身book 左12 點,打到去客務佢地好樂意改時間,仲好有禮貌咁問半小時後黎到得唔得,嘩,緊係得啦,感動流涕!!


司機叔叔帶左我地去DFS 攞車,OTS 取車點其實家有好幾個,機場嘅最大,另一點就係近市區啲嘅免稅站,就近おもろまち駅,坐Yui Rail 去都好方便。


取車四寶,護照,車牌,國際駕駛證同 Retail Voucher,之後嘅動作就係排隊... 10點去到,12點先攞到車,等到我傻。登記好仲要去等攞車,冇特別request 要英文GPS,不過第一次租車,都係搵返個識英文嘅staff 講解好啲,所以等左好耐... 但到最後,幫我地嘅先生其實都唔多識英文嘅。


出發!大大話都成8年冇開車,返左黎HK 都小開過一次,但係開車就如與生俱來嘅能力,一黎就自動球,真順暢!!
GPS 其實都超易用,OTS 先生先 demostrate 了一次,聰明的香港人一定很快學懂,記得事先抄底目的地嘅電話號碼。


第一站,必去景點殘岥岬,沿路可先經過幾個Chapel, 不過大多唔俾影相 (離遠影都唔係高興) 所以禮貌地,我地只觀光,相都冇影lu…

被趕前影下的唯一一張…


今日天氣麻麻,雲厚天暗無太陽,來到殘岥岬卻攝出另一種味道… 有點憂怨,有點Blue,有啲浪漫!





風很大,我地就坐係崖邊撲風睇浪,淺談趣事,相擁呢一刻的寧靜、只屬我倆的時間。



風很大




追完風,我地就去到恩納,由殘岥岬黎到車程45分鐘,入住全沖繩最有名嘅酒店ANA InterContinental,人生一次honeymoon 住豪啲啦!


呢度出名在於佢有一個好靚嘅Chapel,本身諗住旅行結婚係呢度攪,不過最後慳家妹性格黎出黎啦,錢都係留返比自已食左佢玩左佢算啦!呢度真係有好多人攪婚禮,差唔多一日幾對。我地入住酒店就可以係Chapel 門口影相,只係exclusive for 住客架咋。


玩左成個下午肚餓到爆炸,求其係酒店食左個好普通嘅貴tea 就入房欣賞下先。豪華大房超舒服,房內環境實際比相靚好多架,一入到黎就有一個relax 渡假感覺。


有啲令人失望的HONEYMOON 禮物… 不過送食嘅總好過送啲唔等洗又唔環保嘅嘢嘅!



房外環境,對住Chapel 架




恩納Beach,啲水清到好想一下跳入去呀,呢幾日一見到beach 就好似有幻聽咁,每分鐘都覺得個海係度呼喚緊我!


日落前,我地黎到美國村,開車返轉頭去到沖繩中部,慶祝我的生日。


美國村的感覺真的比較似外地,外國人很多,有個大Aeon 同ZEGA,其他商場的style 也似外國的local mall 仔,入面都有好多自家品牌店。


數到餐廳就不得不提呢一家用巴士車身作dinning area 嘅餐廳,好多旅遊書都有推介架… 不過因為尋日先食完pasta, 今次我地就冇揀呢家啦…


黎到美國村又點可以唔影下摩天輪呢… 影呢一set 相開心到我傻左,王生同我一齊癲,真幸福!






不經不覺已經入夜,玩到唔知時間啲兩個人,本來想食美國村signature dish Rico taco,點知我地玩得過左時間,7點幾,幾間店都已經坐滿人,所以來到呢家Deport Garden Cafe,唔係旅遊書住打,不過味道都唔差架!


花茶,有療效menu 的,我嘅係排毒Rose tea,王生飲嘅係清新消膩嘅LemonGrass peppermint tea.


呢家cafe 主要菜式就係漢堡扒,味道其實都唔錯架,而個汁亦都夠特別,但奈於我地唔識日文,真係估唔到個汁入面有啲咩,總之,佢比起一般Gravy 多左一位肉味,咁香滑但係竟然taste 唔到奶油味,真係好特式架。


Dinner 後我地就返酒會睇電視,估唔到老公静雞雞係deport garden cafe 買左件cake 同我慶生,沖完涼出黎就有cake 食!哈哈哈… 好在眼圈都唔算勁姐!


紅色蠟燭真係好攪鬼!配合返萬聖節主題嘅南瓜日式芝士蛋糕,雖然味道只算一般,但開心就贏晒啦!What a great Happy Birthday!!


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

Instagram


----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...