星期三, 6月 11, 2014

唔化妝都會用的卸妝物 Faith in Face All-Lighty Oil Cleansing Oil

估下我每日放工返到屋企最期待嘅事會係乜望見到王生?錯了,洗好個面比見王生一面更重要!

每日都要化妝返工,條街又焗又污糟,面上毛孔堆積左嘅油脂污穢真係難以想像,佢地留多一秒,我嘅皮膚就會變差多一分。
要徹底卸妝,一支好嘅卸妝油又點少得!


最近試上 Faith in Face 嘅新寶貝 All-Lighty Oil Cleansing Oil,故名思義,佢係一支有去油功能而又輕爽嘅卸妝油
阿Gi 明明就是乾皮膚,點解都用去油產品呢?


一般護膚建議乾皮膚唔好用去油產品,但因為我地生活係污染度極高嘅城市,天氣又熱又焗,面上產生嘅油脂就成了污垢細菌嘅安居,所以卸妝潔面時必須徹底清除油脂,潔面後再補水滋潤肌膚。



Faith in Face All-Lighty Oil Cleansing Oil 質感輕,比一般卸妝油天透薄清爽。性質温和不刺激,有效去除面上污垢及雜質,用後皮膚回復清爽光澤,不帶來油膩負擔。

先塗抹係彩妝上加圈,見到彩妝開始浮離皮膚,再加少少暖水乳化,彩妝即時被卸妝油融開,再沖洗就乾整晒!


特別想推介All-Lighty Oil Cleansing Oil嘅原因,雖然佢係去油產品,但一啲都唔乾,潔面卸妝有杰出表現之餘,清潔後皮膚上暗暗地留有一點滋潤感覺,肌膚瞬間回復清新平衡感覺。


就算用黎卸妝簡單眼妝都冇難度,卸妝油仲要唔那眼架!


日常上班嘅簡單妝,用温和嘅卸妝油洗面就足夠,卸得淨之餘亦唔會帶比皮膚多餘負擔丫麻。
圖右係卸妝後嘅情況,油脂污垢都洗走晒,有返啲即時光澤咁,水油平衡返,日間受到嘅敏感情況都的以舒緩啦。


想要一支清爽温和徹底卸妝嘅產品?我推介Faith in Face All-Lighty Oil Cleansing Oil。



----------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
http://weshare.hk/WengiChow/
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...