星期三, 6月 04, 2014

[Gi Kitchen] 鬆軟吞拿魚包

手工包功夫多,不過就帶來莫大的成功感。
利用麵包機,我更可以省了打麵團的時間。
只要將材料放入麵包機,選擇 dough 功能,一個多小時返麵團就ready 啦!

經我多次嘗試多次失敗後,終於研究出呢個健康低卡recipe,少糖少油,就算冇加奶都一樣咁鬆軟架!

---------------------------------------
吞拿魚包材料:
高筋麵粉   250g
水+蛋         140g (可因應天氣+/-10g,今日有少少潮濕,所以分量減左少少嘅)
牛油           25g
糖               20g
鹽               3g
酵母           4g

鹽水浸吞拿魚    1小罐
蛋黃沙律醬        少量 (因應口味啦,不過想健康就唔好用太多啦)
----------------------------------------


麵包機響過後,先手測麵團嘅發酵度,手指沾上手粉插入麵團,只要不沾手,不太回彈就可以了,若然發酵度未夠,可多待15分鐘。

麵包機有發熱功能,可控制麵團於或一温度下發酵,家做麵包時就方便更多。
麵團做好後,平均分為8分,用磅量更準。
摺圓放好鬆持15分鐘。


放鬆後就是造型的時候,可以包餡啦,將面團壓平,料放中間,包起,收口向下,放到焗盤上,待20分鐘作最後一輪發酵。 (今次無將過程記碌底,下一次再做就會加返啲steps 架啦)

麵包的鬆軟度就取決於最後一次的發酵度是否足夠,温度、濕度都會有好大影響。建議利用焗爐的空間,先放一碗熱水增加焗爐中的濕度及温度,並一同發酵,麵包出來就會非常鬆軟啦。


發酵前後就係呢個樣,神奇吧!


終於ready 焗包啦,150度焗25分鐘,最後5分鐘調至180度加色。想麵包出來令立立,可以打一層雞漿,我呢個健康recipe,於決定唔加喇。


出爐!冇塗蛋漿都唔太失禮丫!



新鮮烘焗,包面脆卜卜,麵包鬆軟,彈力十足! 不過包餡呢方面我就要再加油練習啦。


氣泡窿窿夠多,彈力夠,撕開會有麵包絲的,就係大成功啦!



凍左都一樣咁好味,因為食譜冇加奶同蛋,所以凍左會鞋少少,不過叮10秒返熱就會軟熟返晒。好好味!連唔食早餐嘅王生都咁棒場,就知道呢個健康吞拿魚包有幾好味啦!


好味嘢=唔健康? 都唔係必然嘅!


-----------------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
-----------------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...