星期二, 6月 03, 2014

相片共享樂 Transcend WifiSD Card

都係Staice 唔好,成日誘我買佢嗰部WIFI Camera,仲要喺我婚禮上幫我影靚相即放上FB (下圖),衰嘢。

冇啦,我呢啲慳家精,相機唔到打晒柴都唔會考慮換部新嘅,唯有搵另一個方法啦!


以前用過好多方法去將相機嘅相即時Sync上手機,如,用SD card adapter,將memory save 係 mini SD,每次影完相就抽返出卡出黎換入手機入面。但呢個方法太麻煩,加上依家嘅手機都係內置 memory 嘅,所以… 唔work lu。


Research 完一輪,最終決定左買WIFI SD先,今次有花太多唇舌王生就買左比我lu,嘻嘻。本來諗住買Toshiba,不過百老滙哥哥話我部相機太舊,Toshiba 張卡唔支援嘅,所以佢推介左 Transcend 比我,用法都好簡單架咋。

首先,係 Play Store download 左個 APP 裝左落手機先。


之後就Follow Instruction 上嘅指示,將手機WIFI 同 SD 卡連接,同Set password,記得插卡後要開相機呀!


Link 好 WIFI,就可以開始用啦,等我幫啲小寶貝影張合照先!


影好就可以首試 Share 相啦,先make sure 相機WIFI 已連接,之後就可以打開先前 download 嘅 WIFISD APP。選擇 Browse


手機會即時browse SD card 上嘅記憶同preview thumbnail,見到張相啦!



打開後,preview 相嘅左下方會有個箭咀制,按下即下載!



一張1mb嘅相大約用1秒就能完成下載。


Gallery 位置會出現新folder, 相就係存左喺呢度啦!



方便又簡單,依家用相機影相都可以即時share 分享,仲可以即時用手機拼圖或 backup 上 drop box 添。
仲可以批次下載添,工作或去旅行時就用得著啦,真係方便好多呀!
多謝老公先!!!!

Transcend WIFI SD 
HK$420
購自: 百老匯


----------------------------------------------
Gi - Life is Beautiful
wengichow@gmail.com
https://www.facebook.com/gichowengi
http://weshare.hk/WengiChow/
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...