星期一, 9月 15, 2014

中秋潮州飯 - 百樂潮州


人生總有一啲事情係好想試,但永遠都係得個講字… 食潮州名菜算係其中一樣。打冷有試過,但嚐嘅當然唔會係有名嘅潮州名菜啦。所以今次來到百樂潮州,先有一口sake,kick 一kick start 我嘅肚皮先,其實佢老早已經預備好啦!


滷水鵝片拼盤
(單點) 滷水鵝片$188 / (單點) 滷水鵝肝$120 半隻
一碟有鵝肝、鵝片、仲有豆腐,三樣食物都滷得好入味,但又唔會太濃,唔會搶過鵝片嘅味道,食開味道淡嘅都唔怕食呢個!好味!



滷水豬拼盤
(單點) 滷水豬腳筋$ 88 / (單點) 滷水千層峰$78 
另一滷水菜色,其實我平常唔會刻意去食滷水嘢,滷水比我感覺都係味道好濃好咸嘅,不過呢度嘅滷水唔咸的黎仲要有種甜味呢。


潮陽炸雙棗$104
呢個炸雙棗令我印像最深刻,本身味道平平無奇,但只要一點附上嘅醬汁,味道即升呢幾倍。醬汁有兩款,同枱朋友好仔細咁解析兩醬嘅分別,但我掛住食,聽完就唔記得左lu,下次再去問下經理兩醬嘅分別先!各人嘅喜好都唔同,我比較鐘意食淺色呢個,甜甜地好好味!


潮式凍蟹
主角出場啦,今晚都係為佢而黎,外面吃潮州菜都唔會點呢個,主要都係相信問題啦,一陣啲蟹唔靚我咪蝕晒,緊係揀個有信心架啦!


凍蟹好新鮮,海水味唔重,而且非常鮮甜,唔洗點醋都得!殼一早就開左,只要輕輕將殼拿開就可以啦,衛生得黎又唔會失儀態,再算唔識開蟹殼都唔怕啦!一塊肉完完整整的!!一大口肉,爽爆!!

食凍蟹要配凍Sake,食一口再來一啖,蟹味會更鮮甜架,太正啦!蟹食太多…開始飽飽地,太獲!!


胡椒鹹菜豬肚湯$108 
我的最愛,個種熱辣辣嘅感覺,飲完成個人都暖晒。胡椒湯要夠辣先好味,呢個就夠晒辣啦。

胡椒味好濃同非常香, 煲過後嘅鹹菜質感剛剛好,唔硬亦唔辣, 鹹菜冇榨嘅,靚嘢呀!雖然我已經飽飽地,但仲要隊晒成個湯,就要到佢真係好味啦!


碧綠川椒雞球$108 
呢個唔會好辣,菜就算炸過但係都好乾身,唔會有一層油係面。雞應該係半煎炸嘅,但係非常juicy同好嫩滑添!

豉油皇煎倉魚球$248 
其實呢個魚本身唔差,但食完上面咁多好菜,呢個魚有啲比下去嘅感覺,加上煎炸的中菜本身都不是我杯茶。不過,雖然係煎炸類菜色,但沒有太大油膩感,加上賣相非常有趣吸引,倉魚煎完再擺pose,非常呃like!!!


潮式薑米鴿$230 /1隻
另一呃like 菜色就係呢個,我發現百樂的廚師都係創意無限,將鴿子扭成百爪魚咁… 遠睇都幾得意(見好就收,唔好近睇研究啦!) 本身鴿同薑米已經夠吸引啦,雖然係鴿包飯,但整個飯都係好清唔油膩,鴿肉好嫩… 本身已經飽到頂點都停唔到食左半碗。



香煎蠔仔烙 $98 
潮州菜又點可能少左蠔餅,咁足蠔仔嘅蠔餅都係第一次食,我食個半件差唔多每一口都有蠔仔,好滿足喔!蛋餅本身都好好味,唔焦唔乾,仲有少少蛋汁,juicy juicy!


潮州蠔仔肉碎粥 $55 
最後… (我嘅最後… 朋友仲係好努力咁食) 蠔仔粥上場,超衰的整係撩晒嘅蠔黎食,咁大隻喎,呢碗一啲都唔係'蠔仔' 囉!蠔仔超甜,好鮮,今餐大滿足!


百樂潮州酒樓
地點:銅鑼灣希慎道23-25號
電話:2576-8886


----------------------------------------------
Follow Me on Facebook
Gi C Life - https://www.facebook.com/gichowengi
wengichow@gmail.com
----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...