星期一, 1月 12, 2015

再戰沖繩2014 ❦ Day 1 國際通 + 美國村 + JAL Private Resort Okuma



2014年9月,來到我地再戰沖繩嘅時候,今次再來,有2個目標 1. 浮潛,2. 喪玩水!!

出發前,my dear Surine tag咗我玩感恩5天,旅程正好5天,一於用呢個方法記錄旅程啦!

感恩5天 of 再戰沖繩Day 1 (23/9)
1. 感恩出發前工作已經安排妥當,不用心掛掛。
2. 感恩今程機好静,冇可惡小朋友叫喊。
3. 感恩陽光照耀,間中只有一少陣雨。
4. 感恩老公比我食Calbee 雪糕。
5. 感恩黑仔怪事好快就快解決=.="
6. 感恩係唔夠瞓下,安全連開2小時夜車。
其實,今日真係好黑仔… 希望在明天!晚安!

再戰沖繩2014
回顧:戀戰沖繩2013




坐了7點早幾,只有港航先有呢班機,冇餐冇電影,屈就王生啦! (而我換來嘅係佢全日的黑面… 下次咪制啦!)


2個鐘機好慢長,多等貴婦奈奈送我的書時間先快過一d。


沖繩的新機場我來了!嘩,真係靚好多!舊年黎嘅時候機場shit 到不行,的個幾個關口,好鄉下架。


暗地裡黑面…

由機場出發,OTS 有專人接送取車。當日係假期後一天,路上車多得很,花左好多時間塞車先完成取車、同到達國際通呀!



黑仔事第一炮,來之前都有check 國際通泊車嘅地方,有blogger 5月份黎過,話呢度可以自由泊。點知我就被鎖車了,仲罰左¥5000… 不過計返都係多泊停車場多少少,sigh,下次都係睇清楚好啲!得著係… 日語練習。


徒步5分鐘就到國際通,求其入咗間居酒屋lunch。可能剛到步太hyper,忘了除鞋又錯禮儀,失禮晒!鼓起勇氣用小學雞日文同老闆道歉,哈,個句話我諗咗好耐架啦。終後,老闆笑了,和氣收場!
其實餐廳啲嘢都幾好食,不過我地失禮過後,就冇乜心機影相lu!

黑仔2,三越結業了,正正係我地到達前一星期close 的,我計劃的shopping list 無用了!!!


路上微微雨,二人在透明傘下,好浪漫!
我亦的好所願買到便利店透明遮,不過最後被偷了… (cry!!)


上年黎沖繩miss out 左卡樂B,今年一定要去返,買返d沖繩限定嘅手信先!


沖繩限定,離不開都係海鹽、紅薯、紅芋口味,
每樣買咗一盒,到最後都係自己食嘅多,唔捨得送比人囉!

其實呢,我真係好鐘意食雪糕,不過平時王生怕我會唔舒服,所以通常都唔比我食。去旅行喎,Calbee 嘅北海道牛乳雪糕又係必食之選,何況¥330 咁抵,食小小唔怕啦!

買咗好多嘢先可以有呢個Calbee shopping bag,加埋個透明膠袋唔怕落雨淋濕,JP 嘅service 就係咁細心架啦!

¥330 咁大杯!!入面有我最愛嘅燕麥片同蜜糖脆脆,正呀!!!


邊行邊食,後果就係冇垃圾桶囉!一杯比老麥double sundae 仲要大,2個share 都食唔晒。


永遠都唔明,點解日本d 市場影相出黎都咁靚嘅呢?



走著走著,已經唔知自己行到邊度。忽然被呢間手作拖鞋店吸引住…





一對普通拖鞋,經老闆一雕,即呈現出唔同感覺!…… 亦同時升價10倍,呢對拖鞋成為¥4,000。
送給我至愛的JuJu!!


別了一年,國際通店真係多咗好多,多左好多鋪,種類亦多元化咗好多,不經不覺就行咗4粒鐘。
但其實我始終都係愛行小街窄巷,影下相。香港有咩冇得買丫,日本風情香港少有啦卦!


日落前離開國際通,步上征途,開車由南到北要成3個鐘,中途去美國村食個dinner,影張相留念,同埋食我嚷咗成年嘅嘢…


A&W,我認我係Burger 控。 其他佢都係快餐burger一個,但係我個引真係好大!


終於都冇黑面啦,仲玩自拍添!


肥仔旅行團,緊係點BLT 啦,仲有個LMT sandwich 同雞塊!


另外就係 Taco Rice,香港食要成90幾蚊個,真係好唔捨得食!呢啲香口嘢我最愛呀,隔咗成年都要黎食返!就知我幾感興趣啦!


其實坐低食都幾好feel 架,係個水池旁邊嘅outdoor 位置。不過今晚有啲雨,加上又塞車,黎到已經8點啦,由中部上北都要開個幾鐘,所以唯有take away 啦!


終於黎到沖繩最北嘅酒店, JAL Private Resort Okuma。Resort 以獨立屋出名,每間獨立屋都有1-4間房。睇相好靚,所以咁遠我都想黎住,不過到親眼睇到……落差太大了吧,仲有啲似中學生宿營添…



房內環境真係唔值$3000晚,希望Resort 其實配套可以please 到我地啦!我地check-in 完,再坐車回房間,都已經成11點啦。開咗3個幾鐘車,攰到爆炸,都係快d 醫肚先!

雖然已經凍咗,但係都好好食,不過我期待的電視撈飯就無啦,乜鬼酒店,收唔到日本台,淨係得沖繩台嘅?!

Sigh,希望在明天!!早啲瞓啦!





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...