星期三, 1月 07, 2015

[Gi’s Kitchen] 聖誕漢堡包

Gi Kitchen 的聖誕大餐今年以輕食為主題……?!輕?!
一d都唔“輕“吧,雖則係輕便食物-漢堡飽,但只要你見到那漢堡的厚度… 嘩,厚得有點太過份吧~
其實,輕嘅意思係輕鬆煮先啱,做法真係好easy 架咋~
 ~~~漢堡扒~~~ 
材料:
牛+豬絞肉         共150g
(唔食牛既可以淨用豬, 唔食豬既就用牛, 不過我就覺得一半一半係最好食既~ 有牛既鮮味同肉汁, 加左豬肉又冇咁鞋 ps 我係唔太好豬肉既)
麵包粉              1/2杯(量米杯)
洋蔥(切碎)         1/2個 (小型)
蒜頭(切碎)         1~2瓣
蛋                     1個
黑胡椒粉           少許
鹽                     少許
沙律醬              隨意

做法:超簡單
1.將漢堡扒所有材料攪勻
2.加入沙律醬, 鐘意食可以加多d, 加左沙律醬既漢堡扒會有多d肉汁架.
3.牛肉餡整成圓餅狀, 約手掌既size, 將肉餅左右拍打 (就好似玩cooking mama 咁)
4.用中火煎至2面金黃色, (因為我地加左洋蔥, 有d部份會易焦, 唔洗擔心), 再轉小火煎到肉熟.
記得連個邊都要煎埋呀~
30分鐘內包完成,加埋自己鐘意食嘅蔬菜同伴碟,係咪一d都唔失禮呢~
快d襯聖誕仲有一日,趕緊去買餸,親手下下廚,為屋企人煮一餐聖誕大餐仲啦~
 
Merry Christmas!!!

----------------------------------------------








----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...