星期日, 2月 08, 2015

鬧市中忙裡偷閒 點都要嘆返下 G.B Medical Beauty

沒完沒了的忙,工作項目一波接一波,想hea一下、放空下嘅時間都冇。有時真係想尖叫大喊一場… 睇黎我就快depression發作… sigh

為乜迫到自己咁辛苦呢,要識得停一停,抖一抖,先至係都市人生活之道!抽1個鐘,做下facial、按個摩,有幾難?!

GI 鐘意手做facial,不過真係唔係咁易搵。朋友推介尖沙咀新開嘅beauty salon,有手做按摩facial,排毒淋巴引流,正呀,啱曬我!




G.B Medical Beauty 非大形連所店,卻位於最煩忙嘅廣東道中間,OL 們又多個選擇啦!
地方小小但充滿了溫暖人情!美容師、顧問全部都好貼心好nice! 


Waiting area 很有家的感覺



做treatment 前先睇一睇皮膚狀況先。唔,有d乾,有d紅,有d黃,有d攰.... 今日就好好地嘆返下啦!


完成清潔、針清、修雜毛,就開始面頸部treatment。
今日嘆嘅係淋巴引流排毒療程,配合用嘅全部都係香薰產品,Lovely!

以前學香薰時都讀過淋巴引流,正確嘅淋巴按摩,其實係唔會痛嘅,用嘅力亦都唔洗好多。而今日幫我按摩嘅美容師手法好正確、好舒服,按咗一陣就即想瞓啦!


配合淋巴按摩用嘅係玫瑰果油,以基底油黎計,玫瑰果油嘅美容價值超高,佢有平衡保濕作用之餘,仲可以更生修復受損皮膚、淨白、去斑... 好處真係數之不盡。

Ps.  玫瑰果同玫瑰係兩樣嘢黎架,唔好質疑點解玫瑰果油冇玫瑰味啦!


按摩同時,一邊透過耳燭真空吸收皮膚排出嘅毒素。完成左邊,升咗好多,腮位同眼角最明顯啦!


登登,排毒報告揭終!!還好,唔係太污糟,哈哈。


最後再倒模按肩頸。平時我好怕倒模,面模凍冰冰,冰到頭都痛埋又瞓唔到。但今次因為之前嘅按摩用耳燭,已經加快咗血循環,倒完模就立刻按肩頸,keep 住帶動血循環,身體依然暖笠笠。我又瞓著啦~


雖然只係短短一覺,但瞓醒好精神!治療約1小時,全程都好舒服。同美容師仲有講有笑!


光澤感提升,看到了嗎?


每日都會煲唔同湯水,今日我真lucky﹐係我最愛嘅蕃薯糖水呀!!蕃薯好綿好好味,唔通佢地知我鐘意食,專登不多幾塊比我?


我真唔客氣,成碗食晒!好好味!


G.B Medical Beauty 另一個優點就係静,地方骨子,有客出入但都唔會好嘈,真係忙裡休息嘅好地方呀!


今日用過嘅有機香薰產品就係呢一set Organic Natralox﹐由G.B Medical Beauty 代理,感謝你地送我產品回家用,亦多謝你地比咗個咗Relaxing 嘅下午我。
大家有興趣嘅不妨致電了解一下,Gi 推介!


G.B. Medical Beauty 
地址:尖沙咀廣東道12號松鳳商業大廈17樓全層
電話:2814 8829



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com



-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...