星期日, 2月 15, 2015

【GiCraftBox】天使的禮物 勾花花



好姊妹要嫁人了,特別為佢送來一小點祝福。
有什麼比起親手做的禮物更有意義、珍貴、獨特呢?
今天做的是勾針織出的小紅花!難度不會太高,我還做了6朵,好意頭,希望那份祝福可以陪伴佢出門,永遠幸福快樂。








在這份小禮物當中,我反而覺得得著最大的是我,由我渴想學勾織,到買了很多很多書返黎又睇唔明到放棄,其實已經係2年多前嘅事。正正因為姊妹去年生日送我這書,還鼓勵我要快d學識勾黎送比佢, 就係咁引發了我的決心,睇不同嘅網站、youtube, 跟住短片黎學基本工,之後再睇返書中嘅圖樣,一看就明了,好想開了曉一樣,溝通到啦!


勾織原來咁好玩,我又多樣興趣啦,等我將佢同羊毛顫一齊玩,做d 小手作出黎先得!
好姊妹...


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com





-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...