星期日, 2月 22, 2015

團年飯食恨恨 IKI Teppanyaki Bento

團年飯就係要咁恨恨地食,同老豆阿妹老公4人去撐Teppanyaki。平時 OpenRice 上笑面同喊面比例咁 "平均" 嘅王生一定唔會考慮,今次佢竟然話 "試一試囉!" 嘩... 發生咩事?!

地方唔係好大,出奇地一間 Teppanyaki 餐廳嘅廚師位置只係得個6-7個位,其他都係卡位。真係有嘅奇怪。Anyway,  我地一家人食飯都係坐埋一齊好d, 唔理lu。



Menu 都係定食set, 有salad﹐有miso soup﹐有飯。我點左豚肉生薑燒+牛柳set (set $16x)﹐豚肉真係幾軟滑幾好食,牛柳就有幾塊un un地 (唔識中文嘅人又黎啦)。


不過老公個牛肉薄燒 (set $16x) 就幾好味,可以味道清d﹐啱我多d!
另外點咗2個冇乜特別嘅炒野菜 (跟餐+$20) ,同埋燒鵝肝 (跟餐+$5x)。
請問隻鵝有幾大隻?件鵝肝真係好大塊呀!!

外樣香脆,入口即溶,唯鵝肝味唔係好濃 (come on, 一分$一分貨!) 
真係估到呢度都可以食到咁嘅quality 嘅鵝肝,唔錯!


其實又冇我想像中咁差,味道係濃左d﹐不如我口味偏淡,家人都冇乜特別comment。埋單$800﹐每人都係2百蚊,對返食物質數都叫合理呀!


不過冇得坐鐵板位,就硬係覺得同一般日本料理冇太大分別囉!!
Happy new year of goat..... ram.... whatever!!!!

IKI Teppanyaki Bento (荃灣)
地址 : 荃灣大壩街4-30號荃灣廣場4樓410號舖
電話 : 2682 1126



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...