星期四, 4月 02, 2015

慢跑黑夜星光下



雖則唔100% 環保人,但係我對綠色生活都有一份熱情同追求。講真,只要做多一個動作,養成習慣,就可以幫到地球,對我自己又冇損害 (可能仲有益咗添) 始終呢個都係我居住嘅地方,邊有人想住係被污染嘅環境架。

我自稱綠色生活八卦妹,有d咩綠色活動我都會擁躍支持參加,如綠色星期一 (我已進化到綠色星期一三五)  同「地球一小時」,每年3月最後嘅星期六,只要環境許可,我都會支持熄燈架! (其實反正平日係屋企我都係點蠟燭唔多開燈架啦!)

今年特別d,3-28 熄左燈後嘅1個鐘,我約埋一班WeShare Runners,一齊去跑出未來,低碳生活喇喂!




連埋5位bloggers、妹&frd (妹愈來愈愛跑、每次WeShare 跑都有佢份!) 8個人,嘩原來我地都好多人!



見證住維港熄燈一刻,雖然比想象中還要多燈,不過氣氛真係好好呀,大家都好highper!!
自從有咗朝早跑步呢個習慣後,都好耐冇夜跑,其實
夜跑都真係幾浪漫,加上一班人齊齊向著同一個目標起跑,就算身旁嘅跑友係陌生人,但都覺得份外親切。


第一次去西九海濱長廊、第一次係戶外過「地球一小時」,參加第一年的跑出未來。細細感受活動中嘅氣氛,加上我最喜歡跑步時思考,想著平時我仲可以做d咩黎救救地球呢?減少一點浪費、食得GREEN d、垃圾分類、食幾多煮幾多、仲有 upcycling… 其實好多野都可以好easy,相信環保一定都可以成為我其中一個良好習慣,就好似跑步咁!

諗下諗下,6公里咁就跑完啦,成績ok滿意啦,不過下次跑前都真係唔好食dinner 啦,就算早幾多食都好。sigh,如果冇食dinner 我估可以仲跑得快一d添~ 


話咁快,大家都一齊跑完啦,安全完成!跑友當中有d係冇跑開步嘅,見今次活動咁有意義,所以一齊參加。比賽完晒,但大家嘅highper 心情仲未減退,趕極都唔走,不停selfie!!希望出年我地可以再聚,繼續再跑出未來!出年再見啦大熊貓!




ps,多謝熊貓會送比WeShare Runner 嘅小熊貓,以後靠你地提我要慳水慳電,過綠色環境生活啦!





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com



-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...