星期二, 4月 14, 2015

【GiCraftBox】Hi, Im Baymax!



自從 Frozen﹐都冇乜animation 好感動到我,直至睇咗 Big Hero 6 .....
Ps 1, 我不得不承應我亦中了瘋神毒,但暗地裡自癒... Let it Go,  Let it Gooooo
Ps 2, 未接觸 BH6 前,我對 Baymax 嘅印象係 .... "嘩!乜依家d 卡通公仔咁求其,一d 都唔可愛!"




我錯了,睇完BH6﹐我心想著嘅就係好想擁有一隻 Baymax,  我都想要一個 always be here for me,  go crazy all the time 嘅好朋友! (大雄叮噹嗎?)


睇完片都6點幾 ..... 又抽起條筋,打開我的 magic craftbox﹐飯都唔打算食、開始做我的baymax!




其實Baymax 好易整,全身白毛加黑色眼睛,2色felt 就攪掂。另外,身體分開頭、身、手、腳 4parts. 整個身時有小小難觸摸佢個啤梨身型,個型真係要慢慢修,好在woolfelt 係零失敗,只要有修性,一家可以修到想要嘅型態!
Hello. I am BaymaxYour Personal Healthcare Companion. 


Baymax 暫時未企等穩,下一步要整埋個叉座比佢先!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...