星期六, 4月 18, 2015

【GiCraftBox】鉤針手作小可愛兔兔子

復活節期間大家做左d 乜?我麻 ... 行山太陽,瘋狂練鉤針,喔,仲有我和疆屍有個約會 .....
我呢份人呢,雖然係3分鐘熱度,不過只要一投入一件事就會瘋狂唔識停,鉤針嘅魔力真係唔講得笑。




用咗2日時間,跟住Youtube 黎學,由一線毛線變成可愛公仔真係神奇。



兔仔分成5組件,頭身、手、腳。全用 single crochet (US),  加針、減針 ..... 手就加多個step, 埋針要斜斜角,咁拼落身先做到個 "要抱抱" 嘅效果!





我就係跟呢個channel,  佢教得好好,好清楚架!


復活節有 #easterbunny , 中秋節又有月兔,兔兔真係忙喇! #Gi手作 #GiCraftBox #Crochet #easter 復活節快樂!
Posted by Gi C Life on Saturday, April 4, 2015


2個半日,坐定定不停鉤,一對兔仔就完成啦!不過條腰就坐到緊咗 .... 哈哈哈,no pain no gain




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...