星期一, 5月 11, 2015

如何可以跑半馬?我的半馬訓練計劃



剛剛過完3日假期,同事問我有冇plan左去邊度玩,唉其實人人都知我有事冇事都知去做運動架啦。哈哈哈! 
我鐘意跑步,真係好鐘意跑,係唔跑就會身痕個d,就算身體不適,我都堅硬要去跑,跑完就會舒服晒架啦~

平日跑步我都會用跑步App,計下自己成績,睇下有冇進/退步。而我成日都會download d 唔同嘅App 黎玩,睇下有d 咩新function 啱用,所以電話入面運動App都比較多架。見到App Store 出左個新計步器iRunderful,即刻down 黎玩下先~





出發試App,可以用email 或facebook sign up 都得,
我咁懶記pw,都係用fb 穩陣d~


App 版面簡單,幾個主要function 加自訂計劃,先入到設定了解下先。要輸入自己嘅身高體重,其實呢個setting 對於app 上嘅其他function 黎講係冇咩作用嘅,不過入黎當自己keep track 一下自己有冇肥到,hahahaha 不停是update mode~~

Setting 上有跑步提醒功能,開左佢就會每日提你跑步架啦,咁就冇借口啦~~ 不過係冇我跑步嘅日子見到佢嘅提醒,感覺真係非常qulity~ sigh…


自定計劃,其實我真係好想跑半碼,即管訂下一個plan先~
iRunderful 以每星期2跑建議,確實不似係度身訂造,不過方程式係根據田徑總會設計,用黎參考都係好建議黎嘅。



anyway 玩左咁講,起跑啦~


一鍵起跑~~surprise 地個app 嘅GPS 都幾快,開左APP 禁左起跑就即刻map 到,都係慳返唔少時間呀~
一口氣跑完8.3公里,路程步速都幾準喎,mapping 都好清楚冇走位。呢個咁重要嘅一點,其實好多app 都冇做得咁準架,都幾impress。有咁好嘅成績當然要share 比朋友仔知啦,仲可以 Weibo,WeChat,FB 3揀1~
有一點不得不提,iRunderful 係冇計步提示功能,想每公里都冇聲音提示自己跑左幾快,hmm 呢個就做唔到啦。


完成lu,iRunderful 仲有放鬆提示,跑完步要做呢5set 拉筋動作,等我都follow 下先~






每完成training,app 嘅首頁都會update 返一下我個總成績。好清楚就睇到自己個平均步速,不過有一點唔開心嘅係,我多手禁錯制,多左1個00run,想delete但delete 唔到,所以平均步速就咁被拉下去,其實我邊有跑得咁慢呀!!!!!!!


好,睇返個半馬計劃先,iRunderful 會幫我預計成績,如果我keep 住呢個步速跑(當然呢個均步速係唔正確啦)我要跑成3個鐘先可以完成?!唔係卦…真係要努力d 練快d先得啦…



試左iRunderful 一個星期啦,基本功能簡單操作,對於初級跑手黎講,簡簡單單計下步速記錄下自己跑左去邊、行左去邊、都係唔錯嘅選擇。而iRunderful 係運作上, ios 版比Android 版更stable,iPhone 用家又多一個選擇啦~




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...