星期四, 5月 14, 2015

無損音樂人生 MOOV


音樂人生,每日外出除咗要帶銀包、鎖匙、電話外,我仲必定必定會帶headphone,冇帶個日一就會全身唔自在,因為冇咗音樂陪住我。

依家聽歌真係越黎越方便,App store 上面大把音樂播放程式任君選擇,每個月只係幾十蚊,就可以隨意瀏覽音樂庫隨心聽,唔洗再好以咁,買咗隻碟返黎又轉file 又要入落電話... 
講起音樂播放程式,有幾個最hit 嘅App 我都有download 輪流聽,呢個星期開得最多嘅音樂App 一定係點Moov! 家因得嚴重地迷上了 「Hi-Fi無損音樂」。




手機越黎越方便,唔好話係街啦,就算係屋企都機不離手。
係屋企唔想阻住王生做野,所以我都會帶住個大headphone 周屋走,有個靚headphone 當然都希望音樂程式有以有咁佳嘅支援。



原來一路以來聽得最多MP3 格式音樂係編碼時會ignore 左一d高頻及細緻位,令部分細節流失,所以有時聽上去會有d空洞感。以前冇選擇所以冇要求,但依家就唔同啦,MOOV率先推出「Hi-Fi無損音樂」,以FLAC(Free Lossless Audio Codec)無損格式編製,音質接近CD,飽滿分明。


(網上資料)

太過深入嘅knowledge 我唔係好識,上網搵到呢個graphic,睇上去明好多啦。不過王生都仲係睇唔明(應該係唔想睇),車!唔睇就不如聽下個分別啦!





「Hi-Fi無損音樂」保持了音樂庫嘅傳統,有歌單點選、最新派台歌、日日榜、主題Playlist 及歌手專頁電台,以唔同嘅音樂種類分別,隨時都可以隨心情聽不同類型嘅發燒音樂。

 


我最鐘意Joey,首選都係聽返祖祖playlist 啦,音色嘅層次咁橫直都好似祖祖係我耳邊唱歌咁。今日仲要邊邊祖祖邊按摩,Relax 到爆呀~~


依,祖祖個專頁電台多咗個HiFi icon,原來所有提供「Hi-Fi無損音樂」嘅歌都會有呢個標記嘅,一睇就知,




依家連Apple Watch 都可以使用到MOOV App, 聽歌真係越黎越方便啦!



 [官方資料]
「細緻」與「流暢」是優質音樂的王道。MOOV夥拍 及1010 及csl ,結合「Hi-Fi無損音樂」內容與極速流動網絡,將流動音樂體驗推上更佳境界。1010 及csl現有及新上台客戶選購MOOV音樂服務,毋須額外付費即可獨家率先體驗MOOV Hi-Fi無損音樂」內容至2015815日。

MOOVHi-Fi 無損音樂」規格

檔案格式:    FLAC (Free Lossless Audio Codec)
音頻取樣率:44.1khz
位元深度    16
檔案大小:    一首五分鐘的音樂大約30-50MB

後記:
話說買了新iphone 後,王生在玩我郭ip6 時開咗MOOV 黎聽歌,一聽就愛上咗MOOV 別出心裁嘅精選playlist,而佢因係csl 用戶,仲9秒9 join 咗membership,洗唔洗咁快手呀……





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...