星期日, 7月 26, 2015

[搵食胖徒] 多人等位必有因~好時沙嗲



兩姊妹相聚一刻,晚餐二口同聲要食雞飯,一於決定捐入呢個怪怪嘅商場,時間尚早,希望唔洗等位啦!



到埗6:00pm,門口已有唔少人等緊,剛好仲有啦屎一張細枱,唔洗等,正呀!
二人我地一共點咗1客海南雞飯,馬拉盞通菜,同半打沙嗲。

先講雞飯,個雞好滑好滑,係平實嘅雞飯味道,雞味清淡唔肥無骨,唔似街外個d 刻意醃到個雞好濃味。雞飯先係重點,雞油味好濃好正,同個雞一齊食,味道就剛剛好!個湯就太咸了,試過味就棄湯lu。重有不得不提嘅3個指定雞飯醬,青bb 嘅薑茸同辣醬係預期中咁好食,但會黑醬就失望咗d 啦,太甜啦!overall 水準都係中上級嘅,$4x 蚊嘅平民雞飯,出面好難搵架啦,難怪咗多人排隊啦!



呢個菜反而係清得最快嘅一個餸,通菜剛炒起上碟,熱辣辣仲要唔會太咸,好爽口,馬拉盞真係好野味呀!


至於個沙嗲,個醬好甜,或者係太甜啦,本身支沙嗲就塗咗好多呢個咁甜嘅醬,想避都避唔走。d 肉又好似一大舊肉碎串埋一齊咁,唔個食緊d 乜,唔... 唔好食嘅~


呢餐飯真係食得好快,7點未夠就埋單走人lu。一出門口就見到好多好多人排隊,咁滿足又抵食嘅雞飯,一d 要encore,不過都係早d 黎到,唔係次次都有咁好彩架麻!



好時沙嗲 (尖沙咀)
地址 : 尖沙咀麼地道63號好時中心144-148號舖
電話 : 2739 9808
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/11321



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...