星期二, 7月 28, 2015

貼心新寵~有款有size有功能,去邊度搵! 【LAANAA】

Bra 對於我黎講,確實係有咩大期望,每次接到有內衣公司邀請我寫product review,我都會冷笑一回 "你地有冇我size 架?" 身細但心口嘅肉多,呢個bra size 真係好少地方會有推出。而今次,我尋到寶了~~




LAANAA 係周秀娜嘅新內品牌,以自己為生招牌,擺明就係同緊我講 "Gi, 你放心,你個case 我地照顧到!"


新店位於 尖沙咀 G square 係剛過去嘅星期日才剛 grand open,但我已經急不及待上去店探探路,起碼睇下有冇我個size 嘅款丫。


呢度地方好大好靚,仲好自助,揀啱心水有需要時店員先會上前幫手,講真我真係好怕買嘢個陣有把鬼聲係度依依淫淫,比我靜靜睇下嘢丫唔該~


Bra 以價錢分區,方便大家因返budget 去揀款。由百幾到3百幾都有選擇,講真,功能性內衣黎講,真係一d 都唔貴。




講起功能性內衣,LAANAA 大部份產品都係以塑身、功能性為主。聽過Chrisse 對女性穿內衣嘅態度同分享,大概大家都會同意,一件內衣,除咗係功能上發揮到應有作用之餘,佢嘅款式都係會帶動女生嘅好心情。講真,內衣唔係要黎著比人睇,係比自己睇,但往往我遇到嘅,就係著住一個塑型功能好好嘅阿婆款內衣,自己見到都冇引啦!

今次黎到LAANAA,的確令我SURPRISE, 功能?有;尺碼?有;款式?有 (好多時有size 都唔代表有得揀)今次我仲有幾款可以揀添!開心開心!!


話咁快,我已經揀好咗我嘅心水~~ 唔好介意我同你地分享下我嘅新玩意丫


喺有限嘅選擇當中都遇到我最嘅紫色,仲唔係更嘅安排?XDXD


呢個款係超deep V 款,罩杯間分得比較開,著deep V 衫就最fit。亮點係心口呢2條交叉帶,好sexy 呀!!


杯入面唔厚pad,夏更著好清爽!
雖然佢有厚pad, 但都好supportive, 因為bra 以功能性4扣設計,帶起上黎效果都幾靚架,脹卜卜,撐起心口嘅交叉帶,真係好靚靚呀!! 


不得不提 bra 上嘅lace design 都好靚架,邊個話功能性內衣就一定要阿婆look 架!


穿帶黎嘅效果就留返比我同王生自己欣賞啦,你哋睇MODEL demo 啦,係咪心郁郁呢?


除外內衣,LAANAA 都有出睡衣同泳裝架!呢件睡衣我真係好鐘意呀!


店內四圍都係娜娜嘅靚相,娜娜親身做model 著比你睇,男男女女都鐘意睇靚野架啦!我都一樣比娜娜嘅body 吸引呀,腹肌、瘦腿,是如何鍊成的呢?




我好欣賞有夢想,有毅力嘅人。周秀娜係其中一個,佢嘅故事我都略之一二,有呢種堅持,成就到佢今日嘅成功,我都要學習下呢個態度,終有一日,我都可以做老闆、做業主架,哈哈哈哈!







----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...