星期三, 8月 05, 2015

Bling bling電眼神器 睫毛增長液 【NutraLuxe Lash MD】

3個星期了,種嘅睫毛都甩得七七八八,睫毛都係自然脫落,所以自己嘅睫毛完好無缺。不過都要補返下。





一雙bling bling 眼完全主宰俾人嘅觀感,雙眼冇神真係扣唔少分,加上係邊單邊雙眼皮,所以就算我唔想化妝,出街返工都一定唔可以冇眼線同mascara,令眼睛balance 返d。
(最衰呢個雙眼皮唔係成日都可以chok住丫麻)



不過講真,唔係每個場合都適合化妝架麻。加上呢排常常出席跑步活動,唔動化行個妝去跑步咩?!

其實上個月已經用過 NutraLuxe Lash MD 2星期,效果好好,睫毛會自己捲曲,增長咗亦強硬咗。唔怪我以前係美容院工作時,呢個product 長列best selling item 之首啦。可惜上轉完全唔記得影低before相,冇得對比。今次已經做好3度記錄,先黎睇下個product close up~~.



用之前用過嘅睫毛精華有d 唔同, NutraLuxe Lash MD 係掃頭唔係刷頭,真接就將精華塗係eyeline 位,由眼皮開始滋潤睫毛髮根。



唔拿眼、唔gel 眼係重點,妝前塗都一樣得,因為不含油份,唔怕溶妝添。

用咗2星期,效果如何呢?有圖有真相...
睫毛明顯自然捲曲,而且好廷身,塗mascara 前可以唔夾都得。
2星期增長效果都幾明顯,認真係有長到嘅,仲粗壯咗,呢個效果真係好滿意呀!

使用前



使用兩星期



有利必有幣,由於睫毛液係透過刺激眼皮血液循環,加速睫毛生長,所以用嘅時間,少不免會令眼皮受影響,誇張嘅時間眼皮可能會變黃黃,不過唔會太嚴重,同遮瑕膏遮下就得啦!



大家有興趣不妨問下光顧開嘅美容院有冇賣NutraLuxe Lash MD, 又或者可以直接去FB 專頁查詢啦!!
繼續努力先!


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...