星期三, 8月 05, 2015

Keep fit 最好少食多餐,餐同餐中間食乜好?

Gi 習慣小食多餐,早餐9:00食個蘋果,到11點左右就會開始覺餓,平時我會食去梳打餅,但睇完"你食我健康嗎?" 先知原來梳打餅都有好多油,健康指標每日intake 6匙油架咋,食一包都已經有成1-2匙啦!

Damn 咁樣想唔肥都難啦,睇黎要搵個好replace 幫下手!



其實經歷過上次賴屎一役後,我好怕再食d 減肥產品,見到個腸字都已經有d 驚。了解過,"清腸斷食" 只係佢個名黎嘅姐,原來佢係代餐黎嘅,哈,咁又唔同講法,八卦妹又想試新野。



講真,佢個樣真係有10個衰,沖開左好唔想放入口。係等d 粉吸收個15分鐘,我就磨足15分鐘,死啦,我一黎已經有buyers,又點繼續試呢... Damn 同事話似火龍果汁,總次個樣好唔吸引啦!


笑了,都未放入口呀,只係埋鼻聞一聞,嘩卡,好香嘅柚子味呀!!(之後一班同我一齊磨嘅女同事就一人一口試味 XDXD) 真係人不可以貌相,講堅的,好好味!!食完會有失落感個種,好誇張!


一包清腸斷食講真唔會真係好飽肚,要代足一餐當然唔建議啦,所以可以好飲我咁餐同餐中間肚餓時頂下肚。又或者係餐前先飲一杯,等正餐唔洗intake咁多!


除咗neat treat,清腸斷食仲可以加入唔同嘅食物入面,如果汁、麥皮、葡萄適。我就揀加入乳酪飲品入面,飽肚d, 呢個就係我weekend 嘅early dinner 啦~



去到weekend 我嘅生活就好老人家冇分別,一早起身做運動,11點食early lunch,去到5點就食晚餐,9點就瞓。呢個晚餐,又好味又夠飽,好得~~





呢2個星期,雖然我唔係日日食,但明顯都feel 到佢有work 緊。每次食完嘅第二朝,便便話有就有,量多仲軟綿綿,個肚都冇咁谷,小咗放臭疪,可能係宿便小咗,肚腩都細咗d 咁。


當然我仲有好努力咁做運動啦。時日無多,9月沖繩Show off!!


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...