星期一, 8月 10, 2015

【Gi's Kitchen】燜燒杯料理~滋潤圓肉杞子螺頭湯


自從有左燜燒杯,屋企開始有湯飲!係呀,有時平日放左工想飲下湯,但又要備料又要睇火,放咗工都冇動力煲啦!所以燜燒杯料理真係天大嘅發明!!!



【Gi's Kitchen】燜燒杯料理今日整嘅係~滋潤圓肉杞子螺頭湯
材料:螺頭、圓肉、杞子、紅棗、金華火腿
功效:補脾胃益肺腎,滋陰補血,明目養神





步驟:
1. 先將材料洗淨切成小塊
2. 材料入750ml壺加大滾水一拼預熱5分鐘
3. 倒出預熱用水,再換上大滾水焗3個鐘,靚湯攪掂 


其實我咁懶又邊有心機又買螺頭又買金華火腿丫,呢個湯係用心靈養生坊嘅湯包焗架。


試過坊間好多湯包,唔係款款都可以用燜燒杯處理,有d 真係唔煲唔出味,焗夠6個鐘都係淡嘅。同埋出面嘅湯包款式好多都好花巧,想搵一款平實d 嘅都唔易架。
得知心靈湯包其實係朋友介紹,聽職員講,湯包係針對燜燒杯設計,佢地仲係實地測試過確保成功先推出,所以包出味,包成功,零失敗。



當然,老豆成日都話買新鮮料最好... 但我住嘅地方冇街市,得個多人到死嘅百佳。加上,每次都係得我自己飲,煲湯材料又大大包,買完返黎都唔知幾耐先用得晒呀。心靈湯包全部都係抽真空嘅,咁我幾時抽起條根想飲湯都可以即焗啦。



平時比我煲湯,真係好少會加入金華火腿,一大舊火腿都唔知要放到幾時先食完。所以有呢個湯包真係好,有咗金華火腿個湯真係好有味,其他材料質素都唔差,圓肉好甜,螺頭都幾爽口,個湯真係似用明火滾咁,好夠味!3個鐘落750ml,熱辣辣,估唔到我一個人自己飲晒,一啖都冇留比王生!


佢地另一個湯包我都試埋啦,都係好味,個人口味都係鐘意螺頭湯多d。







----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...