星期二, 8月 11, 2015

又出發,又沖繩!今年準備特別外~


第三個沖繩Trip,出發!!




又去沖繩啦,個個都問我會唔會去到冇嘢好去,哈哈哈,唔會囉,等到當係遇到一個你好愛好愛嘅人,日日對住佢都唔會厭啦,你可能仲會願意花好多時間去了解佢添。有d地方你係會覺得"人生去一次就夠",沖繩多去多玩,去到一個熟悉嘅地方,先可以真正休息、沖電丫麻!

睇返咁多年黎買過嘅旅行書,掘多d未去過嘅點黎玩,今次會focus去多d遺跡度site see,當然唔少得我地最愛嘅水上活動啦!


今次嘅行程由我地兩個一手攪掂晒,買咗Peach嘅飛票,好緊張呀XDXD。酒店就住呢間... Rizzan Sea-Park Hotel Tancha-Bay


今次都係揀返住恩納啦,方便好多。網上ranking好高的,係被譽為4星酒店、5星質數,講到咁好,都真係幾期待架。上次東京次旅個酒店真係令我太失望.....




去沖繩又點少得潛水,今次要落深水啦。之前因為一千教練未返沖繩,所以搵咗香港人教練,呢兩日要辛苦你啦Kytus教練,我會買腐乳同辣椒醬過黎比你架,記得幫我影多d靚相呀!


舊年好後悔冇GoPro,好多水底下嘅靚嘢,只能用口講出黎,冇相做記念。呢一年我都好想好想買一部GoPro,但4千幾蚊部,一年都係用得個幾次,真係好唔代算,自己又唔爭氣Annual Party抽唔到。不過原來GoPro都有得租架,仲要係Hero 4,OH MY GOD!! 連埋防水殼、SD CARD同自拍棒都係每日HK$55,去10次5日旅行先等於買一部,真係好化算!


除外GoPro,租遊列國仲冇行理箱同WIFI 蛋出租,呢租嘅呢部卡片咁薄,聲稱係全國至快嘅4G WIFI, 可以SHARE去10個device,哈,試過就知~~


去旅行,我覺得最煩於係叉電,2部電話、1部iPad、1部WIFI、1部GoPro、2部相機、2部尿袋、2部鬚刨... 仲有咩??帶轉插都要5-6個啦,牙晒d位!如果酒店插頭少,叉電仲要跟機,sigh。一於帶埋MiniQ去啦!1部頂4頭,快速叉電,重點係,100-240V~ 國際電壓,叉電問題解決!!!!係個牛大d重d姐,冇野嘅,我OK wor,好過煩~


仲有個人護理... 我仲未決定帶咩Skincare,不過去到住酒店,染髮係我常做動作。仲有期待咗成年嘅Aguu豬、沖繩Soba、石垣牛、同BlueSeal雪糕,已經foresee到自己會吃得開懷,咁又點可以唔帶埋五行酵素幫助消化呀。


今次就決定乜都唔plan,只係book左潛水就算,將想去嘅地方mapcode寫低晒,到時就去到邊,玩到邊啦!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...