星期日, 8月 16, 2015

迷上Gel甲,超滿意的French Nail, it's Seou! Coo!


新甲,靚麻?
我自己就超鐘意,痴痴迷迷咁望住d甲,因為個French真係畫我好靚~ 呵呵呵~



咁巧手嘅美作當然唔會係我自己畫架啦,我邊有咁好心機。上星期去咗D-mop Beauty 旗下 Seoul Cool 試試。
呢度地方唔係好大,不過反而好warm 好舒服。同朋友兩個約埋一齊整甲,呢個時段就係屬於得地架啦,講乜都的我細聲講大聲笑又如何~



做所有野前都要做足準備,整甲都一樣,一早已經揀咗幾款心水,黎到再睇下美甲師嘅推介。呢度最拿手就係畫花,睇下呢d sample 真係估唔到係手畫架!


本來真係好想畫MoMo,不過... 返工見客好似唔係太好呀。下次啦,一定有機會嘅~ hee



我揀嘅都係一般嘅French,不過就想花巧小小,要打斜嘅,仲要有層次同加銀線。我形容完後,美甲師好nice 咁比咗d 意見我,少少修改,令指甲睇上去更加修長。呢d咪就係專業囉,其他地方鬼理你呀!


我係一個坐唔定嘅人,剪頭髮個半個鐘我都悶到牙痛咁聲,何況係整甲,雙手都occupant,冇機打冇blog寫,一心諗實悶死我啦,畫花喎,冇2粒鐘就咪洗指意走呀~ Lucky,美甲師堅快手,1個鐘多小小就已經連拆連畫,仲要畫得好靚,每筆都快恨準,神級巧手囉!
(當然,compare with Momo 甲,我呢個french gel 又真係BB 級咗d 嘅)


真係好鐘意呢個款式,係Seoul Cool 一次Soft gel 約HK$2xx,買Package 當然會抵d, 每甲畫花另加HK$30,畫得咁靚,果然一分錢一分貨!



除外美甲,Seou! Coo!都有睫毛服務,大家有興趣都可以去Dolphin Blog 睇睇個效果架~
http://www.weshare.hk/dolphinb/articles/4547018


Seou! Coo! Eyelash and Nail
Facebook:https://www.facebook.com/dmopbeauty
預約電話:31011929
地址:中環安蘭街11號一樓全層




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...