星期三, 7月 15, 2015

爛玩一週末~ 睇Minions嘆住生力撐龍舟


一個星期只有1個weekend,呢個定律同太陽從東邊昇起一樣係鐵一般嘅事實!一個星期得嗰兩日假,所以多數就係宅爆佢,冇事不出門。但上個星期就有d 唔同,能夠叫我係放假日晨咁早加山長水遠去Emax嘅,就只有佢.....





反正都係出咗街,一於好好咗plan 下餘下嘅節目。生力啤酒節。龍舟嘉年華,的確係一個唔錯嘅選擇。


今日天氣好好,氣氛都好好,今次嘉年華仲有SHE 嘅ELLA 做嘉賓之一,不過我捕唔到佢架啦,都係同朋友一齊黎玩啦。


平時我機乎唔飲本地啤酒,原來生力已經有咁多款,齊齊點了light 來試試,原來咁好味,又多個選擇啦!


話明係嘉年華,點只淨係得啤酒飲。現在有好幾個遊戲環節包括呢部龍舟機,一上去就後悔了,因為要完成200米先可以落黎,教練仲不停催我快d,原來龍舟真係一d 都唔易呀!


力的表現,緊係留比男仔啦!。不過有個女仔都好勁,一下上到73,厲害!


舞蹈環節當然唔少得啦,找到了亮點嗎?


天氣雖然好熱,但係真係好好氣氛,同朋友,嘆下啤,傾下計,玩下,聽下音樂,一個好爽嘅下午。
下次,一定要再來!


Cheers!!



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...