星期一, 7月 13, 2015

[搵食胖徒] 觀塘的米芝蓮法國午餐 BriKetenia


觀塘搵啖食,今次食得好豪!去食法國菜!BriKetenia 係東廣場對面1樓,以法國有名米芝蓮餐廳命名,咁啱開正係我公司附近,今次真係有口福啦!


前菜嘅包包一直都係好感取分嘅關鍵,呢度嘅home made bread,好軟熟,加埋個醬,好特別,有d 似他他,但比他他多咗一d favour,好野味,我地一行4個人,未開飯就已經清咗2籃包啦!


法國菜黎講,呢個價錢真係一d 都唔貴。仲有d surprise 添,因為個portion 都唔少架。


前菜黎啦,我揀嘅係鵝肝,本身好擔心會好heavy,原來係mousse 呢個方式上,香濃嘅鵝肝味道,但一d 都唔膩,加埋d 菜仲有好清新嘅感覺添,不過個包就硬咗少少,都係之前個籃包好食一d。


呢個係同事嘅溫泉蛋,賣相都唔錯,聽佢邊食邊貼頭,就知道都係好野啦!


主菜到,選擇困難嘅我係burger 同肉眼間游走咗好耐,個心好想食burger,但又怕大大舊食上去好煩好冇儀態。最後揀咗肉眼,一d 都唔後悔,肉好鮮,好有牛味,而肉亦都好滑好腍,講真,唔洗任何醬,就知牛本身已經好夠撐啦!


另外,龍蝦意粉係同事點嘅,個醬好香濃好味而唔膩,粉亦都好爽口,comeon~~呢d 先叫意粉架麻,真係好耐冇食過啦!


仲有魚,喜歡清淡嘅,一定會愛上佢!魚肉好滑,好難忘!


Lunch 食成咗真係有d 唔好意思,不過唔食甜品又點可以叫係食法國餐呢?跟餐加$30 蚊,但呢個Pear pie 一d 都唔止$30蚊,好清新酸味好適中,加埋上面嘅vanilla ice cream,兩個味道夾埋好refreshing。又係一個會食上引嘅甜品。


下面呢個係Tasting menu,3個course $428,full course $598。咁平嘅?朋友話法國菜黎講,呢個水準,呢個價錢,真係好抵食呀。搵日真係要黎食個晚飯,嘆一下真正嘅法國料理先!


BriKetenia (觀塘)
地址 : 觀塘成業街10號電訊一代廣場1樓B1號鋪
電話 : 3577 8100
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/%E8%A7%80%E5%A1%98-BriKetenia/450576



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...