星期二, 7月 07, 2015

搵食胖徒食得多都要消下膩!WeShare x 東の茶「品茶、茗茶、嚐生活」


基本上,我就覺得自己係被咖啡因浸淫長大。有一個咖啡控爸爸,每日都會係屋企煮咖啡,亦有一個愛茶狂媽媽,每天以茶當水,屋企冇果汁,冇汽水,但一定有泡茶!所以做成今天的我,每更都要有咖啡,茶更係每餐後不可少嘅指定飲品。但喜歡飲,每天飲,都唔代表我好有研究,所以一定要向專家了解了解!





上星期五晚JOIN咗個Party,WeShare x 東の茶「品茶、茗茶、嚐生活」,趁機會半工作,半偷私!!XDXD品茶係一種學問,同飲紅酒一樣,配合唔同嘅食物,會有不用嘅效果,把握機會學下野,呢類工作坊,我最enjoy啦。


先黎就試黑烏龍配油膩炸雞,平時如果要消膩感,都會飲普洱,好少飲黑烏龍,唔知點解,總係覺得黑烏龍好苦好苦,我係有d抗拒。
為咗否對我呢個錯誤嘅感覺,今日負責人特別安排多2個牌子嘅黑烏龍黎做一個blind taste,究竟我係唔鐘意飲黑烏龍,定係飲錯牌子呢?

A & B 杯都係我好唔鐘意嘅味道,好似我平時飲開個d,好怪好澀,仲會影響咗炸雞嘅味道。反而C 味道清新d,帶有甘甜茶味,減輕咗口腔嘅口膩感之餘,又唔好蓋過炸雞嘅鹽酥味!!


原來C 就係東の茶黑烏龍,哈,呢個口感真係幾啱我。不過都有blog 友鐘意其他2杯,而佢地反而taste 到一d 我感覺唔到嘅味道,人嘅味覺真係奇妙!

完咗呢個食野環節,我就不停忙下部份嘅安排,我特別為大家安排咗一d 檸檬tart 同朱古力tart 同花茶一齊去食。食甜tart 一定要配花茶,因為花茶嘅輕澀味可以減輕嗜甜嘅感覺,感覺會冇咁甜冇咁膩。東の茶嘅花茶系列中有成6款咁多,可以隨心情,隨喜好,配上點心品味一下。好正!!


玫瑰茶同柚子茶都係我嘅首選!由其係柚子茶,好香柚子味,好清新!!少少甜,推介!!!



活動仲有DIY 環節,最後差唔多11點先收工,呢2個tart 就成了我嘅晚餐lu!!


去到今日,我徹底地愛上了東の茶黑烏龍,每日都會泡,依家我又多一樣飯黎飲品啦~ 
健美7月運動養生不停!我要健康,我要燒脂!!!!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...