星期日, 7月 05, 2015

擁有蜜糖肌膚好Easy,4steps包係曬靚話咁易!


It's Summer Time!!! 變白咗成季,又係變黑嘅時侯,講真... 唔黑嘅我真係唔太自然,成個人"女人" 咗,有好有唔好啦,只係唔配合個性情,加上皮膚見小左太陽成個人都暗黑咗,少咗份陽光感覺!




上一個weekend,趁住咁靚嘅太陽,一於晒返夠本。話晒我已經有成十年keep 住曬黑嘅經驗,所以要曬出蜜糖色必定掌握有餘!而身邊好多朋友同事開始齊齊曬,傾開計先知大家都有好多疑問,不如一次過答晒大家啦!

問:一支防曬攪掂晒?
係就係可以,不過body and face 嘅防曬通常都係好厚好潤,所以我都會建議分開用。面用乳液會清爽一d,唔怕焗住毛孔,影響皮膚呼吸同散熱,其實我有試過因為用錯防曬再去跑步,焗到面頸過熱,散唔到熱差d 中暑呀!


舒特膚 Daylong 面部清爽乳液防曬質地好水好清爽,影下面呢張相真係好考我平衡。質地輕吸收快,唔似一般防曬咁塗完仲要等吸收。一支$138 我仲可以用佢做埋妝前打底,抵返晒啦!


問:你有冇用黑鬼油架?
如果大家已經將Dark Tanning Oil 化名為黑鬼油,咁我可以講有。不過大家要知道,"黑鬼油"本身係另一支產品嘅名稱,係質地杰好多,好油好笠,曬完出黎個色好暗啞架!

以前我鐘意用Nature's 出嘅一支噴裝,不過已經冇出lu... 依家用嘅係Banana Boat,貪佢唔會一次過曬得太黑,keep 返d 皮膚透紅嘅效果。


問:點先可以曬到蜜糖色?
咁多年黎,我好少曬傷,曬太陽切記駁老命。易曬傷之餘,又會破壞咗皮膚組織,出黎效果好暗啞架。
我習慣,游水前15分鐘先塗防曬,face 同body 都要。每次游1個鐘左右,印乾晒身上水份,塗Tanning Oil 同面防曬,再曬45分鐘,每次10分鐘轉一轉身,早上10-11點呢個太陽曬出黎最靚!

之黎嘅15分鐘,我仲會去焗桑拿,原意係想掛毒,不過比我發現焗完個色仲靚咗,唔知同circulation 有冇關係呢?


問:塗完Tanning Oil 洗唔洗塗防曬呀?
要!不過唔係一齊塗,你地去沙灘玩,曬完後一定會落水玩,呢個時候就要塗防曬啦。水面嘅折斜會另皮膚曬傷之餘,仲可能會曬到皮膚兩截色!
市面上好多防曬產品,用咗真係一d 都唔黑架(由其係女士用個d)其實產品入面加入咗漂白成份,有之唔小心試過,滴左一點係大腿,曬完後個位仲白過本身,大家真係要留意呀!


我嘅皮膚喺夏天好易濕疹,主要係因為運動大汗,d 汗醃住皮膚又痕又笠。所以清爽型嘅防曬比較適合。身體防曬都係用舒特膚,安心一d,皮膚敏感情況又會舒緩一d。Daylong 防曬高效乳液真係好清爽,唔反白,SPF50+ 高效防曬for 我做戶外運動用真係perfect,唔怕曬到幾個唔同款式嘅運動衫印!

Anyway,戶外用嘅面身防曬真係清爽最緊要,唔阻降溫,唔阻排汗,唔笠身唔反白,呢幾項都要付合都,先配合到我要求!Daylong 面身防曬仲有敏感配方,呢個當然係bonus 啦!


問:點解你成日曬皮膚都仲咗好嘅?
每次曬完,我都會第一時間做好曬後護理工作。敷mask,塗lotion 呢 d 一定唔少得。
係mask方面,我比較懶,所以paper mask 係我第一選擇。以下呢d paper mask 都係近期用得最多嘅。
有部份係上次東京trip 個陣入嘅、亦有本地薑。


日本入手的,大家一定唔會陌生!


台灣來的Annie's way,一盒有齊5款唔同款,每款都可以試下,唔洗一次買幾盒放到過期,有抗敏、有紓緩、有補水,太啱我懶人用啦!下次去旅行帶呢盒,仲唔洗我左揀右揀添!


面膜質地好薄,精華都好足,可以算係一般護理,如一般曬後運動後翌日用都可以。但因為敷唔耐,所以即時護理我有更好嘅選擇!


呢個就係本地薑 JaneClare 嘅皇牌藍莓mask,一塊有成過百粒藍莓精華,精華仲要多到夠我塗晒全身,膊頭位呀,背脊都一拼滋潤晒,mask成舊水一塊架,平時真係唔捨得用,曬過幾轉先用感覺抵d!



另外,陽光雖好,但始終對皮膚都係一種致敏源,可以用嘅防曬,特別係面部用,配合防敏配方嘅更加好~ 舒特膚本身嘅皇牌潤膚液就係針對皮膚敏感狀,我嘅濕疹皮膚都係靠佢,所以佢出嘅防曬護理我更加有信心! 


After Sun 成日都俾忽略,其實曬後皮膚真係好dry 架,唔想又痕又乾就一定要塗cream 滋潤返。Daylong after sun repair 比一般cream 爽身d,唔會笠住皮膚唔舒服,亦都唔會油腍腍,清爽中亦夠滋潤,after sun repair 仲有敏感配方,減少皮膚痕癢,抓少d 就少d 機會敏感啦!
所以,要曬得靚就要出招,唔可以就咗撻係度曬架!
Step 1: 曬前至少15分鐘塗上防曬,面身防曬最好分開用,SPF 度數高會減低曬黑效果
Step 2: 先塗sun tanning lotion 再曬,加強效果
Step 3: 每10-15分鐘轉身一次,每次暴曬唔可以多過1小時。如要繼續水上活動,記得要塗防曬呀!
Step 4: 我發現,曬完再焗10分鐘sauna,加速循環,同時天然護膚品(皮脂)亦會排出,皮膚firm d,亦滋潤d,睇上去個效果仲靚呀!當然最後沖身做返After sun 護理啦!!

大家加油啦!!



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...