星期四, 7月 02, 2015

如果只可以揀一樣,你會點揀?L for Lashes 植睫毛初體驗


記得曾經有人問過我,如果只可以揀一樣化妝品,你會點揀?我真係揀唔到,我嘅大細眼一定要眼線筆先攪得掂,單眼皮就要加睫毛膏先有神。揀唔到,唔好迫我,嗚呀!LOL...





不過依家,我唔洗揀啦,因為我植咁眼睫毛lu,未來個3星期全天侯都有對bling bling 眼。L for Lashes 位置係中環soho,coach 轉角行入小小就到,好近我返屋企。明知植睫毛呢個工程需時好長,所以我都預早左黎。哈,有洛神花茶款代,都幾surprise,幾sweet!!


相不相由你,其實今次係我第一次植睫毛,係呢方面我係比較揀擇,感覺比較冇咁pro,唔知咩brand,或local brand 我都唔會考慮,一、係同睫毛來原不明有關,二、local brand 人流快,衛生問題都係一個大考慮。

L for Lashes 係美國 JB Lashes 嘅專營店,好多外國大型酒店都有佢嘅專營店,仲時常係global magazine 出現,仲要係闊太級個隻。無論係用料上同trainning 上都達國際級標準,咁我相心都增加多d 啦!

地方光猛衛生已經留有好印象,怕死嘅我係consultant 講解中途已經不停問"毛係邊黎架?用咩做架?膠水會唔會刺激呀..." 咩啫,呢幾個問題好重要架!!!
放心了,佢地用嘅毛係仿水貂毛記憶纖維製造,並唔係一般市面用緊嘅動物毛同人體毛,而膠水都係用醫院專用嘅防敏膠水,咁我就放心晒啦!
L for Lashes 嘅收費係以分鐘計算,90分鐘約植120~140條睫毛,承惠HK$1680,係我聽過咁多植睫毛服務當中收費最高級嘅一家。
(提外話,我好鐘意佢個鉗,好長好尖,同黎做手功一流呀!!)
除咗用料上盛,技術手法都好好。因為植毛本身唔可以黏喺眼皮上,要黏喺睫毛根上。我聽過有朋友因為貼在上眼皮做成發炎,亦有見過人因為植得太開令效果下垂。植完回家仔細睇,L for Lashes 植嘅睫毛黏得好整齊,每一條到黏到係髮根最入嘅位置而冇碰到眼皮,真係要手好定先做到,厲害!

美容師會先透過consultation,了解你想要嘅效果,再為選擇合適嘅睫毛長度,捲曲度及粗幼度。美容師左右眼一齊植,包保兩邊眼都係balance 嘅。當然係就反個眼形,本身唔balance 嘅都會盡量balance 返!


我唔想要太誇張嘅效果,自自然然咁於得架,睇睇前後照,係咪有塗咗mascara 咁嘅效果呢?
不過妹妹就話平時化mascara 效果比植毛後更精神,哈哈, 睇黎我平時都真係幾重手呀~


第一次植毛,其實有好多護理都唔識。如唔可以用卸妝油啦,因為膠水遇油會溶,另外唔洗刻意去洗d 睫毛,平常洗面卸妝已經ok。只係每次洗完面,再用梳梳整齊就得啦。
唯一一樣我要習慣一下嘅係... 唔可以捽眼.!!! Sigh, 冇得捽眼真係人生一大慘事呀!!!!但有人聽到好開心囉...


化完妝,唔洗再塗mascara 真係好爽,慳返我好多時間呀!


後記:整毛後3星期
睫毛開始正常隨周期脫落,但因為整得好密好平均,所以整體看都唔會一忽忽。遠睇雙眼仍然好有神!
如終都係身一次植毛體驗,冇得compare。不過效果都幾surprise,例如我呢3個星期密密游水、曬太陽、焗桑拿 (幾大就幾大,唔試又點知入咗80度桑拿房都唔會甩,唔會淆)睫毛依舊絲豪無損,好得!!


不得不提,呢90分鐘入面,我大部份時間都係瞓著咁架,呢度環境好靜,真係好舒服!完咗treatment 仲有茶點。大大個cupcake 係購身一家城中有名嘅cake shop,想知係邊間?自己打黎問下啦~~


ps... 每次當我好開心對住自己長長嘅睫毛時,王生就會揚一下佢天生長長嘅睫毛... 我頂!!偷影你!


L for Lashes
www.LforLashes.com
Tel: 3580 0853
instagram: LforLashes
facebook: LforLashes


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...