星期二, 8月 25, 2015

衝著生蠔而來的一餐 【The Luxe Seafood Bar & Resto】


阿Gi出名雀仔肚,次次去親自助餐都係蝕本收場,今日我終於都為番本啦!!



好耐都冇同妹食飯,今日一於食餐好嘅。但次次都要佢就我食得少食得清,我都唔好意思啦,今日一於平平地去The Luxe 食個自助晚餐。


點平法?$238 生蠔魚生任食,你話抵唔抵先!


任食生蠔吧!基本上一出就清架啦,影呢張相都唔知講咗幾多次唔好意思 😝


抵食都要睇質素,手掌咁大嘅美國生蠔,我都係第一次見!少有地要分3啖食,勁!!




注重儀態嘅可以揀返d 細嘅黎食。美國蠔海水味濃,略帶甜味。如果鐘意食甜一d嘅可以揀細隻一d嘅日本蠔,the Luxe 都有供應架,不過我口味就比較獨特,偏偏就係鐘意海水嘅腥味~


另外,就到周家二小姐嘅至愛-三文魚刺身。見到妹抱住一盤魚生返黎個陣,我心感奇怪,明明頭先巡視個陣唔見有魚生架,噢,原來魚生同蝦係放同一個位置輪流上嘅,唔奇得我睇唔到啦,呢對鬼眼!! 
(拼得靚靚留比相機食先)

另外,有一點不得不讚,有客人用錯夾去夾熟食,職員9秒9叫停,仲即時拎個夾去洗。好注重衛生,大酒店自助餐都未必有咁細心啦。


每次去食buffet 我都好期待salad bar, The Luxe 嘅salad 雖然幾好食,不過就真係少左d喎。
(妹:邊有人好似你咁淨食菜架!)


超,包都係我另一個主打,呢度有成5款包,仲要好軟身,牛油亦有適當地回溫,真係冇令我失望呀!! (我的另類自助餐食法~)


熟食一向都唔係我主打,不過 the Luxe 嘅熟食都有唔少選擇,同行朋友話buffalo wings 同有款雞都幾好食。呢個Omelette 人同相機都咁啱食!


主菜食飽 (妹:你好似只係食咗前菜),留返個肚食甜品,我都係甜品Killer!!! 估唔到呢嘅甜品都唔少選擇,當然試落晒啦,盡力啦!



揀咗呢幾款試,檸檬撻真係好好食,我encore咗2件,另外個兩個就一般般啦,brownie似mud cake多d,另外嘅pound cake外包pastry,感覺的確有d怪。


好surprise竟然有暖豆腐花食,我估係衛生問題,所以豆花係自助餐上好少出現。The Luxe 都幾大膽呀,不過佢咁fast pacing 都唔怕,眼見1個鐘已經換咗兩次,都唔怕丫。妹係豆花killer, 佢雙眼又發光啦。味道方面,不過不失啦,都夠滑嘅。


呢度都有我最愛嘅 Apple Crumble, d crumble 大大粒,好味又唔會太甜,仲用真蘋果肉,爽口嘅!不過放涼咗d,熱d 可能會好食d。美中不足 ...欠雪糕!係呢,呢度點解冇雪糕架,希望下次再嚟會有雪糕食啦!配埋Waffle 同心太軟仲正呀!!


今晚食得我地兩個好開心,短短40分鐘,有計劃,有目標,食到晒我地想食嘅野。Mission Complete! 好飽呀!!
下一站搵食姐妹去邊食好呢?


The Luxe Seafood Bar & Resto
地址 : 尖沙咀彌敦道63號iSQUARE國際廣場3樓301號舖
電話 : 2111 1184
網址 : http://www.openrice.com/hongkong/restaurant/-/445316



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...