星期一, 8月 24, 2015

想食就食,食得出儀態嘅位元堂唧唧龜苓爽


話說,成日都聽到 "你呢個鬼妹仔,都食龜苓膏嘅咩?" 係呀,呢個咪係比王生影響下不思議事件之口味突然轉變囉!
ps,我仲train 緊自己喜歡綠茶食品




Anyway, 每2星期都會買一次龜苓膏食,清一清熱,對皮膚好腸胃又好。其實坊間一盅龜真係好大,代一餐或tea break食份量就剛剛好,少食多餐先係王道!不過有時plan 定咗某日龜苓膏下午茶都因為忙而冇辨法坐定定咁嘆。



好啦,今次有好野介紹,位元堂出咗飲品包裝龜苓爽,仲要係唧唧袋,出街時食又得,啜住開會又得,方便又乾淨,飲比食來得優雅吧!


坊間都有不少同類嘅包裝龜苓膏,其他牌子嘅會將龜苓膏打碎,所以啜嘅時候,似係飲緊糖水多過食龜苓膏。本身以為位元堂嘅都係相同嘅產品,點要一啜,依,啜唔到野嘅?再大力d 啜,嘩,成口都係龜!八卦好奇心態緊係即刻剪開包裝,倒出嚟嘅係一大塊龜苓膏!!!今次唔係飲糖水啦~正喔!


亦都因為呢一大塊龜苓膏,我可以講,啜係真係唔得,唧入口啦,話晒人地真係叫"唧唧龜苓爽",用啜... 攰死你啦,一陣啜到面大唔好怪人~ 哈!


唧唧龜苓爽有兩款選擇,原味帶有輕輕甜味,不嗜甜嘅朋友就啱晒。


略嫌原味龜苓爽唔夠咬口,可以揀粒粒椰果配方,加埋椰果好爽口。同樣都係微甜,正~


睇埋標籤先,熱量唔係太高,而一包有22.5g糖 (即5匙)以甜品計都唔算太高,可以係飯後甜品嘅其中一個選擇呢!唧唧龜苓爽喺惠康有得賣,一經過就買定幾包看門口,又方便食又方便買,人生不就是太方便了吧!!!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...