星期四, 8月 20, 2015

Be myself 外內在美的結合 SKII R.N.A Power Change Destiny


神級護膚品牌SK-II有邊個唔識呢,不過講真,做咗9年Blogger,真係未認認真真地花上時間同呢個神級品牌好好相處過。記得較年輕嘅時候用過一次,到依家開始踏入成熟年齡,自覺是時候好好改變一下,Change Destiny!



攰!係呀,呢排工作真係好忙,但極忙都要衝著來會一會呢個小紅瓶,全新R.N.A Power系列!


講起上黎,以前對SK-II並無咩渴求,一直都抱 "搵到啱我用嘅護膚品,用得好好地就唔大轉lu" 呢種心態。但近年開始發覺老態開始出黎架,整體睇上去其實都冇乜咩,但只要細睇一d,開始發現皮膚好難再似以前咁光透,疑似的包包面應該係皮膚緊緻減弱,眼袋都越黎越大啦...


而我嘅一班台灣朋友,個個都食過防腐制咁,原來都係SK-II多年用家。引得我今日再忙都要黎呢個gathering,了解下SK-II 最新抗老之作- R.N.A Power Series
[全方位立體緊緻 抗老巔峰次作驚世登場 改寫肌膚未來15年命運] 👈🏻 呢個tag line,真霸氣!!


霸氣呢d嘢,緊係即直示範最實際架啦。即示範左呢個test, 利用一d吸水特強嘅棉,分別注入水、其他品牌嘅Essence A 同 R.N.A. Power Essence。樣本放咗幾日,水同Essence A 已經乾晒冇晒彈性,唯獨是R.N.A. Power Essence 嘅棉粒仲係軟棉棉有彈性。呢d真係冇的呃!


配合按摩手法,令皮膚吸收得更好,效果事半功倍,好今日開始就用呢個手法試R.N.A Power,呢半年積落黎嘅倦容,應該可以好快抺走晒架!



仲要多謝今天晚上嘅guest speaker-金牌Blogger經理人。做blogger,其實唔係自己個人嘅事,我地嘅小分享,的確係多多少少影響到睇我地嘅人,雖然我並無想過要以做blogger為職業嘅目標,但你今日嘅分享,等確比咁作為PR Marketer嘅我好多想法同動力呀!


外表,配合內在自信... 我相信 Be myself、Change Destiny!



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


----------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...