星期一, 8月 31, 2015

病後即時容光煥發 ~ 感受R.N.A Power的威力



話說,呢幾年好注重身體健康,所以touchwood 呢兩年都有乜大病或嚴重感冒。今次算係兩年以黎病得最金嘅一次,剛過去嘅星期一仲請咗年半以來嘅第一次病假... 最難受嘅除外係身體以外,其次就係皮膚...



為咗唔想傳染人,特別係王生,我每刻口罩不離,係屋企甚至瞓覺都帶住,就係咁,皮膚敏感了...


屋企又冇敏感膏,訂咗嘅香薰油又未到貨。枱上只有SKII R.N.A POWER Essence & Cream,記得上次event 中講過R.N.A POWER 嘅補水威力,所以乜都唔理啦,洗個面就塗咗先算!

驚喜的事:皮膚兩日就好返啦,我係有照帶口罩同照食藥架... 

果然,呢兩支寶貝嘅修復能力真係冇令我失望呀!雖然我真係唔知佢地有冇抗敏配方,但我夠膽試下佢又真係work,皮膚舒緩平服晒之餘,重比之前睇上去更有活力!
好,講返個質地同主要點幫到我改善皮膚先!
R.N.A Power 功能介紹請睇-->


SK-II R.N.A POWER RADICAL NEW AGE ESSENCE 彈性再生精華 30ml $770
呢支創新精華主點放咗喺皮膚彈性上,大家都知啦,食西藥真係好多side effect,其中一樣就係乾,由其今次醫生開嘅藥特別強,皮膚又乾又暗冇彈性冇活力。



用咗加有彈力再生複方嘅 R.N.A Essence  2日後,即時feel 到佢嘅功效,鼻側嘅毛孔收斂咗好多,皮膚都補夠水補夠營養,每日申鼻抺鼻,其實皮膚真係好辛苦架啦。Essence 質地都好rich 好潤,但又好容易被皮膚吸收,唔會為皮膚帶來額外負擔,加上佢嘅香調真係好relaxing ,好舒緩。


SK-II R.N.A POWER RADICAL NEW AGE  立體緊緻精華霜 50g $780
猶如其名,精華霜主點緊繳提升,太好啦,可以攪一攪水眶包包面。平時已經夠包架啦,病個陣仲腫得幾錢重!!!


立體緊緻複方更加入咗深層修復功能,鞏固膠原蛋白結構,絕對,用咁靚嘅skincare,都要皮膚食得到至得架!精華霜亦非一般嘅Cream, 因為佢嘅滲透力好比精華,能將面上嘅所有養份一次過帶入肌層,增加肌膚保濕循環,從內開始提升收緊肌膚。

不過病嘅呢段時間身體全基能吸收到會變得特別差架啦,所以會比平日再勤d按摩,幫一幫皮膚吸引,咁名貴嘅skincare, 唔嘥得呀!!



到今日已經用過個多星期,加埋轉食咗中藥,皮膚回已經回腹彈性有光澤,雖然感冒都未清得晒,但睇上去都唔似帶病丫,幾精神~~




持續用精華及精華霜仲可以令皮膚飽滿彈滑、改善輪廓同減淡虎紋。怕老就要落多幾分力,好飲之前嘅廣告slogan咁話 "咁忙都可以咁靚"!我要做又叻又靚嘅防腐靚太,邊個話師奶一定係黃面婆呀!我都可以Change Destiny!!! Be Myself!!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...