星期二, 9月 22, 2015

第一個海洋公園哈佬喂~ 膽生毛!


趁仲後生,玩多d,呢了證明自己"唔係老咗"!
等咗咁多年,我終於挑機去海洋公園哈佬喂啦!


今次要多謝Bossini & Chopstick PR 邀請我地黎2015哈佬喂 VIP 日,我就緊係帶埋膽生毛嘅周姍姍一齊玩啦。就算淆底唔玩鬼屋,都起碼可以一齊玩電動游戲!



仲要多謝埋Bossini送黎咁有氣氛嘅哈佬喂妝,從未試過著呢款上衣,王生表示多睇好有新鮮感!哈~你個老婆變身學生妹,你就緊係有新鮮感啦~


話咁快就入黑,哈佬喂要開始啦~ 


話說d 鬼會周圍走,四出嚇人,我地背對背作戰!!



第一次去哈佬喂,樣樣嘢都好吸引,未ready 好心情去撞鬼,睇下show 先,估佢唔到,又真係幾好睇架喎!






恐怖時刻來了!
(呢個look真係幾有電影feel!)




今年有6間鬼屋,先黎個無咁驚嘅先 ~~血咒哥特古宅



3粒星驚嚇,一d都唔驚,反而好華麗就真。入面嘅裝置真係好靚,當然好有陰深氣氛啦!好正!


另外一間好想去嘅係魔偶凶靈工坊,4粒星,聽聞入面全部都係鬼玩具血牆,有玩開玩具figure嘅一定會好心寒。好似好正咁呀,不過都係時間問題,冇去到呢!!


雖然冇入呢間鬼屋,都幻想如果係我屋企,一隻隻地縛喵變做邪靈,好幾好笑!!


H系... 我呢一世都唔會敢挑機架啦,不過都訪問咗一個玩完出黎嘅朋友,佢係ABC,我問佢驚唔驚,佢話 it depends, cos i dont really understand what he is saying... Hahaha 又係喎,以後我玩外國d鬼屋咪冇咁驚囉!


難得入到嚟,緊係玩下夜機啦,好似又係第一次夜機喎,原來夜晚玩... 一d都唔驚... 好好feel,涼風好舒服!最緊要係唔洗排隊丫麻!哈哈哈!



以前未黎過哈佬喂,會以為佢地嘅鬼怪造型冇咁講究,原來我錯啦,無論係衫定妝,好靚!不禁想行前仔細咁望佢地,講一句... 你好靚呀,辛苦了!


我知,你地係黎嚇我地,但奇怪的我反而行得咁近,你地係咪好無引呢!


呢個造型真係好正,好似Fable 入面d石頭像!

可愛我現代河童,你係咪鐘意食壽司架!


萬聖節又點可以少得Trick or Treat!! 每年屋企都會有小朋友黎拍門,但屋企冇糖,所以次次都扮冇人,趁機對待d 糖返黎,今年派下先!


成績太好啦!!一大包糖!!叻!hahahha


哈佬喂另一重頭人物Doraemon,集埋郵先走啦!









當先地兩個一痴埋,又點會唔發癲丫!低能環節!



講真,今日真係嚇唔夠,plan 下weekend去邊玩個夠先!!
朋友們,nice playing with u all, see u next year!! Bye 呈至尾醫生!!!

撒亞人,我地未老,仲好嚇得下架!!



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...