星期三, 9月 16, 2015

一個盟約~ 一個永恆不變的約定!



3年前,我同妹妹嘅一個永恆不變的約定,永遠都唔可以嬲對方,姊妹間要永遠的相親相愛。
每次嬲,只要摸一摸耳上穿有的鐵珠~戾氣全消~
3年前的約定 http://www.weshare.hk/WengiChow/articles/4627





3年已過,原來… 已經3年,時間過得真係快,仲記得我地決定穿耳個日嘅情景。當然,呢3年,你問我地有冇嗌過交?當然有啦,有冇嬲過?當然有啦,不過我地依然如膠似漆。

而個記號呢?依然安好係度。



眾所周知,我係一個大懶人,其實我並沒有特別去照顧耳上嘅皮膚,耳環亦冇長期帶住,亦都冇刻意去帶防敏感嘅耳環。(其實其他耳窿成日都有發炎,連我第一對係6歲個陣打嘅耳窿周不時都有發炎情況)



而我呢個耳窿呢幾年間都冇埋過亦冇發炎困擾,一切都要歸功於MaBelle嘅專業穿耳服務~
講返我對每一個穿耳過程中嘅細節先,雖然自己穿耳已經過咗3年,但期間我都有陪過朋友穿耳,所以全個過程,我都真係經歷過起碼有4-5次。

專業技師-我兩個耳窿隔得好埋,如果要打第3個係有一定難度。記得我打個陣,穿耳師同我一齊討論第3個要點打好,仲好細心咁同我分析距離幾多先好睇之類。另外,我有朋友耳珠好細,穿耳師好刻意地將耳窿打斜少少,等日後帶耳環唔會向下鐩得太多。呢d咪就係專業囉~

過程講解-穿耳都有短片睇,話晒比你聽個過程同護理要注意嘅事,真係好細心,其實短片可以直入形象化記憶,比起「聽書」會更加深刻架!



護理服務-呢個服務真係我成日都大讚掛係口邊,係MaBelle穿耳後嘅3個月內,都可以返指定店做護理,一共6次。有一次因為我唔小心勾到初穿嘅耳環攪到流血,當時行緊街,係唔知點好嘅情況下,我是旦去咗最近嘅一間MaBelle,店長真係好好,破例幫我check-up同護理加急救,我個耳窿先可以安好到依家咋~




近排,因為工作同生活壓力好大,身體又開始生壓力濕疹,其實一路都有生架,多數係d手手腳腳,近幾個月開始生係頸同髮邊,仲誇張到去埋耳珠添,攪到我成日都好痕又不停抓,抓抓下就…… 耳珠就變得好'Juicy' 仲有d.....味道


皮膚問題就留返醫生啦,我真係好怕耳窿會埋,所以都去返MaBelle搵穿耳師幫手做一做護理。佢真係超級好,幫我洗乾淨個耳仔,仲穿返個防敏耳針,咁耳窿先冇埋口咋。


感激,專業,點可以唔讚出口,多謝你,另到我冇毀咗個呢個承諾的記號!感恩!


當日仲試帶埋MaBelle 全新周年鑽飾系列 《守護天使》Dancing Angel,閃動嘅飛鑽真係攪到我心郁郁呀~入黎親自睇下你就知道我心動嘅原因架啦 http://weshare.hk/WengiChow/articles/4548525


如果你都有興趣體驗一下MaBelle嘅專業穿耳服務,可以到我facebook fans page登記,我會送出10個名額比大家架,已包括一對:醫學手術鋼金屬耳環,仲有三個月免費跟進檢查服務~不妨click入黎了解一下個參加辦法丫~TATA~~ http://on.fb.me/1FhHZFc







----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...