星期日, 9月 13, 2015

5分鐘快速上班妝


係咪常常都會諗,阿Gi明明係返朝9嘅OL,點解可以堅持到每朝起身跑步,跑完仲有時間沖涼化妝返工?

堅持呢家嘢我都答唔到你,因為平時我係一個3分鐘熱度嘅人,連我自己都覺得好神奇。至於化妝返工,我就真係好快手,20分鐘我就可以沖完涼攪掂成個人出門口。化妝?只需5分鐘~





報告一下我每朝嘅行程先...
0530 起身
0620 出門跑步
0700 返屋企,預備老公早餐
0710 沖涼換衫化妝吹頭
 (20分鐘開始計時)
0730 陪老公食早餐
0740 出門

沖涼換衫用10分鐘,化妝吹頭10分鐘,每日都係同一個practise, 其實真係好快手。Share 下我呢個5分鐘嘅妝先!

底妝:有色防曬 / bb cream / 礦物粉
Gi家中絕無粉底液之類嘅朋友,我唔鐘意塗粉底,因為我成日抓面申鼻抺汗,好怕d指甲圍粉邊,又或抺出粉色紙巾,好尷尬,所以平常都係用有色防曬或bb cream就算。

如果個日要見人,我就會用礦物粉,對皮膚嚟講冇咁大負擔呀。Bare Minerals 嘅粉底出名有修護作用,我用緊嘅呢個仲專係為失調肌膚而設,預防暗瘡粉刺。仲有茶樹油同蘆薈成份,就算皮膚損咗或出緊暗瘡都可以用,粉底幫手消炎嘅粉底!


Blemish Remedy Foundation 礦物抗炎零毛先粉底 $250

講到茶樹,除咗消炎外,控油都係一大好處,我嘅皮膚比較乾,平日唔化妝嘅日子,係office半日左右,額頭T位就會開始出油,乾得濟呀!用BR粉個日就可以放心啦,茶樹控油蘆薈補濕,全日都冇乜油出,皮膚唔乾,出少d油,毛孔都自然會細d啦。我都係一個懶人,冇補妝,不過都keep 到下架。


Seamless Buffing Brush 無痕順滑粉底掃 $215


礦物粉都係用掃上會long last d, 掃可以將粉帶入皮膚不平表面,遮蓋毛孔。礦物粉分子特別細,所以唔怕塞毛孔。特別講一講,呢個掃真係好好用,佢嘅毛好柔軟唔拮皮膚,加上佢好易沾粉,又唔會散到周圍都係。另外佢嘅毛長度啱啱好,打圈上粉好方便,細微位都上到。以前用過好多唔用嘅礦物粉掃,一不就係毛太長打唔到圈,一係就唔掛粉,一掃d粉就彈走晒。呢個掃真係幾好,手柄仲好好握添!又靚!


上礦物粉記得要打圈上,額,面,郵,下巴,向外打圈,10秒就上完個粉底啦!BR粉嘅coverage 都幾好,上完面色都平均返晒,唔洗用concealer都得,一個step 靚掂,超正!


到眼啦,先畫眉,我會用眉筆,勾返個眉形出黎,畫慣咗又係20秒攪掂。

眼妝我就鐘意用呢類型嘅眼影眼線筆,好多韓國brand都有出架,呢期用緊呢支幾好,顏色自然又long last, 用咗咁多次都未試過溶妝呀!!


The Yeon Mix & Match Pencil and Poweder Shadow


先用粉係眼頭位highlight, 再加一條粗眼線,用sponge推開,加埋下眼線添。攪掂9成!


再用eyeliner pen 畫埋眼頭都眼尾。點睛!



零技巧地吹埋個頭~ 攪掂,10分鐘真係啱啱好~


其實日日都repeat 同一個step,要化一個平常嘅上班妝真係易過借火,快過打針。加埋 Bare Minerals 呢個好幫手,一盒攪掂打底、上粉、遮瑕,真係好方面,深深愛上呢個好幫手呀~



今日可以返晏少少,仲有時間,selfie 下先~ 




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------4

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...