星期日, 9月 13, 2015

慢活沖繩2015 Day1 那霸捕捉地縛喵之旅

又去沖繩啦,每年都會約定黎一次,今年已經係身3年啦!沖繩真係好,周圍都係海灘,水上活動又多,人又nice,又可以自駕,想幾時玩去邊Hea,今年我仲搵到個好大嘅目標... 捕捉地縛喵!





第一站通常都係去國際通,行下街,買下野,食個飯先去check in。有見去年7爆被鎖車,今年就穩陣d,泊百貨公司好d。Ryubo係國際通頭,3分鐘就會到國際通,呢個百貨公司好新好有東京嗰d Mall 嘅感覺,前年黎我都係放低咗唔少円~


第一次泊呢d 升降停車場,泊好先知原來個位係咁窄,只係剛剛好放到四個碌,落車見到個刻嚇死咗,咁窄都泊到真係好靚仔!!不過我冇信心可以泊多次架啦...


妖怪手錶大熱,日本每一個地方都佈滿地縛喵。幸(恨)我半年前未睇妖錶,去東京Skytree大大個pop up 都冇去睇,前陣子睇返d相真係泵心口。今次有定心理準備,儲/唱定円,一於買過夠!


沖繩限定地縛喵玩菠蘿、煮苦瓜,好好笑呀!!







呢間嘢,係香港排到隊都未必食得到,一場行過又冇人,緊係入去潮聖下啦!



又來沖繩限定紅芋味,賣晒真可惜呀。最後買咗original流心返Hotel食... 頂,唔好食嘅,冇芝士味,個餅底引唔香... 都唔明點解咁多人爭買..... 我都係食返NewYork CheeseCake 重口味啦!


幾年前黎已經想買菠蘿仔,耐何當然我身邊冇d organic 朋友,呢年黎識多咗好多Organic 靚女,一於買返HK做手信,一齊種菠蘿!!細細粒菠蘿仔,好Cute,只係100円,手信之選!


菠蘿仔要放入紅土入面種,仲要有大太陽先種得成,睇黎都係種唔到居多,哈~當過下引都開心架唔啦


晚飯返到去Ryubo其中一間餐廳,好飲係叫"虹",肚餓到頂點,點咗吉列豬扒煲同鰻魚飯,平均都只係8-9百円,仲要有1個鐘free parking,抵晒!




今次嘅Day1都係醒目又lucky好多啦,一個好開始呢!



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...