星期二, 11月 03, 2015

【一人湯的福音】霸王花羅漢果湯~HOMEY燉盅配媽咪の湯包

其實我好鐘意飲湯架,不過煲起一大煲要自己飲唔晒真係好蹝。煲起上黎又要買料又要睇火。所以我加入咗燜燒杯行列,不過燜燒杯只能做到簡單湯水,要飲老火湯,都仲係我嘅一個渴求。


有諗過買湯煲好定萬能煲,但考慮到空間,真係買唔落,屋企已經有套多野冇位放多個咁大嘅湯煲。加上我又怕佢會滾乾同滾瀉,都唔係最啱我用嘅呢。
上得多師奶group等同長智識一樣,原來用電燉盅煲湯仲方面,唔怕乾水又唔怕滾瀉。用燉煮方法可防止營養流失,原汁原味。
網友推介平平地Homey 微電腦電燉盅機仔細細,唔佔多空間,價錢又實惠,仲附有2小1大嘅陶瓷內膽、蒸架等,方便燉製不同份量的燉品。
想簡單蒸會蛋又洗乜再勞私動眾呢!

兩小一大嘅燉盅,用小盅做一人一份唔同甜品,洗爭唔洗煩。大盅就可以用黎燉多人份如湯、粥品。3個盅都係陶瓷內膽,唔怕係燉煮過程中有毒素釋出,夠健康啦。

試機先黎煲個簡單湯,同上我最愛嘅媽咪の湯包試試先!
7蚊瘦肉先飛水
再加入洗淨嘅材料加入9成水,燉煮唔怕乾水唔怕滾瀉,放9成水都唔怕。
再加入清水到水尺位置都可以開始燉湯啦!

電燉盅以一鍵操作及LCD屏幕顯示,簡單易明,只要選擇燉煮模式及時間就可以開始燉煮架啦。另外仲有預約定時功能,set 好個timer開始煮,放工返到屋企就有湯飲啦,煮完次後仲會跳到自動保溫功能,遲咗返都有暖湯飲,唔洗返煲好梳乾!

燉煮個陣,不時都由個透明頂蓋睇下d湯有冇滾瀉,用電燉盅真係安心好多,加上過程中排氣比預期中少,比著我咁唔小心嘅人,就唔怕會焯親手啦


話咁快2小時就完成!睇返水尺其實都唔係用咗太多水,另外電燉盅都設有防乾燒斷電及超溫自動斷電安全裝置。如果乾燒水或過熱,就會自動斷電,真係完全唔洗睇火,太哈好心意啦!


開蓋!平日一個湯包用煲煮嘅方法,要開火滾足2個鐘先,仲要用晒成個湯包先夠味。今次初試用全個湯包燉2個鐘,嘩,好甜好夠味..... Hmm, 係有d... 太甜,果真原汁原味,下次都係用半個湯包好啦,燉同煲真係有好大分別!


肉都腍晒!

清甜又出味,仲唔洗調味添!

大燉盅用上全個湯包,可以燉出3大飯碗嘅湯水,兩口子夠晒飲!今餐仲有南瓜咸蛋蒸肉餅同清焯西蘭花用菜莆炒蛋,我地平日嘅家常飯就係咁簡單健康架啦!



隨機仲有附送用燉盅做嘅receipt, 蒸、燉、湯、飯、肉、粥、甜品等,仲可用黎消毒器皿。下次要跟個食譜做個冬日美顏甜品先得!







Homey 銷售點:實惠、先施、家品屋、TASTE
查詢熱線:2340 0951
網址:www.ush.com.hk


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------t

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...