星期日, 11月 01, 2015

This is Halloween!! 到拉斐特有 Trick 又有 Treat!


阿Gi特別超歡過節日,因為節日比到我一個與別不同嘅感覺,同平日煩瑣或平凡嘅日子有一分不同。可能係我觀生活套平淡,總係想喺呢d節日,攪一d小意思,均衡一下。



如今嘅萬聖節已經唔再係以前咁單一講鬼講怪,神秘詭味,大家趁呢個節目扮野一番,齊齊開Party,大玩狂歡!


以往聽到拉斐特,可能你只會諗起婚禮婚嫁,無呢個需要嘅你,唔好再以為唔關自己事啦,依家拉斐特嘅服務範圍已經唔同架啦。


除咗婚宴,拉斐特嘅場地仲歡迎大家租嚟開Party!節日派對、生日、百日宴or girls party!只要你鐘意,幾時都可以開Party!

紫天使禮堂 紫色嘅佈置,好有高貴浪漫感嘅禮堂,相信定必係最受新娘歡迎嘅其中次一個禮堂。



美滿禮堂 以清新為主題,好幸福溫馨呀。阿Gi就覺得好有家庭溫馨嘅感覺,如果係呢度嘅小朋友嘅生日party,應該都係唔錯嘅選擇!




今日嘅小model Kyile 妹妹,每次都笑我咁鬼甜,可愛極了!快d叫媽咪同你喺呢度攪個生日Party啦!


八號宴會廳 以 Tiffany Blue為裝置主色,相信都殺了不少少女嘅心,青春活潑,擺婚宴或生日Party都一樣咁啱主題!公主控們,心動了吧!





童話小禮堂 每一個女生都渴望有一個童話式嘅婚禮,係呢個小禮堂行禮,長走廊加童話格仔窗背景,有冇公主王子feel呢?




阿Gi特別喜歡呢件婚紗,好sexy,好elegant呀。


有冇留意到每一個Hall都有件好襯主題嘅婚紗、晚裝display? 為貼近禮堂主題,拉斐特有提供好多dresses同飾物比新娘選擇,match返個場景丫麻!



攪婚宴、Party最惱人嘅瑣碎事,莫過於買物資。拉斐特連呢d瑣碎嘢都有賣,花球、Candy Bar、佈置、thank you gift,原來攪Party都可以唔洗煩架。




唔想攪一大party,姊妹淘都可以去Love Cafe相聚一刻。呢度除咗有Tea Set,仲有埋主餐、小食、甜品提供。阿Gi今日都食咁個Lunch,好想試埋個最愛嘅Tea呀,等我約下班姊妹淘先!







參觀完又食飽飽,返返黎Halloween Party先!好多唔同嘅Booth,掃邊個先好呢?


整返個南瓜餅乾比王生應下節好丫?



定係自己扮下靚,做個3D Nail Printing 好呢?



依~ 香薰我至愛喎!



最後都係比指紋分析吸引咗,指紋測個性喎,咁新穎,緊係要試下啦!



大師話我係可愛小狗型個性,係人見人愛嘅親善大使,好多人都喜歡我,同時我都好在意係咪人人都喜歡我... Hmm,後面個句幾準!認識我嘅你,你又覺得準唔準呢?



拉斐特
九龍窩打老道40號 – 油麻地港鐵站D出口
Website:www.i-wedding.hk



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...