星期二, 10月 27, 2015

轉季買新boot!JipiJapa新款Chelsea短Boot好襯又舒服



又到轉季又可以買新衫新鞋!一早已經為今個冬天打算好,要加入一對短boot及一對長boot! 短boot最好要矮踭嘅,因為高踭嘅我已經有啦,一於去我最喜愛嘅皮鞋品牌JipiJapa睇下有冇新貨先!




因為我真係好怕新鞋刮腳,而JipiJapa出事嘅機會率係最底嘅,新鞋落地都唔怕刮腳,稱心之選!


今季JipiJapa都出咗唔少新鞋款,仲有我target要嘅短boot! 今次一眼就睇中尖頭Chelsea Boot,仲好醒咁帶埋王生幫去揀,咁我就唔洗怕有選擇恐懼症啦!



另外一對流穌短boot都幾好睇架,行路個陣擺擺下都幾動感!


鞋款設計型格,尖頭得黎鞋身又有d details點綴一下,令鞋唔會太斯文,其實呢對鞋都真係幾易襯架!等我又黎襯下比大家睇先!


那天一生第一次入鯉魚門,天氣又好,連我都忍唔住要擺下po影下相。

Mix&Match 1: 輕便長褲look
走對型格風!Chelsea boot 長度襯褲剛剛好,好怕d boot長度唔上唔落,會著到腳短咗截,Chelsea boot 就冇呢個問題。一件簡單白T長褲,加件外套,全個配搭焦點就落左喺對boot身上,襯出型格!





Mix&Match2:斯斯文文長裙look
無論係冬天定夏天,長裙都不離我。喜歡著貼身長裙突出線條,冬天外加一件外套,感覺只時欺文晒!Chelsea boot 長度襯7分長裙,高度啱啱好,尖尖鞋頭及不經意增高嘅兩吋鞋踭,多加一分欺文感,舒服又perfect match!




Mix&Match3:長Shirt Missy look
斯文中帶點不正經,唔洗見客的返工look! 長衬衫加短褲,襯heels有點太...,襯長boot又欺文左d,襯短boot型好多,rock感重,仲好顯長腿添!嘻嘻。




你揀定咗心水冬季新鞋未呢?不如去Gi.C.Life FB 專頁,攞定張8折coupon再慢慢揀丫!



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...