星期二, 5月 03, 2016

為肌膚進補~ Pretty Renew

大病完,手術後身體仍在康復中,但虛弱程度真係比我想像中還要差呀,全部都喺皮膚上表現出黎啦。身體亦都變得好易攰,皮膚就更不在話下,黃、乾、彈性分分下降。
去到呢個年齡,緊係要識得愛自己,食多d有益野為身體進補之餘,皮膚都一樣要補返下~

為於旺角雅蘭中心嘅Pretty Renew,入到去一個好大嘅大堂,驚見好多靚仔出入,一問下原來Pretty Renew 係招男賓架,香港真係好少有為男生設嘅美容中心,得知呢度有男賓service 即時要話比身邊d 男士知先,話晒皮膚護理已經唔係女生嘅專利啦,男仔都可以有愛美嘅權利架嗎~
ps, 免得嚇親各靚仔,所以此時此刻GI收起了相機…(其實係眼睛在吃艾時兼)




Anyway, 今日想做一個滋補小小嘅骨膠原精華面部護理,當然事前都有顧問了解左我現時嘅皮膚status。虛到咁,真係有咁補得咁補好啦~ 



呢張床好暖好舒服,房光又夠暗,一上床就好想瞓,已經好少冇咁舒服過啦~


開始前清潔一下先。
依家越黎越少地方可以做到人手facial 架啦,有得按肩頸已經係一大treasure。
一開始facial 就可以enjoy 到一個溫暖嘅人手按摩,鬆一鬆緊張神經,喚醒一下沉睡皮膚,好爽呀~


對於我黎講,針清一定係清潔facial 嘅主要項目。當然依家已經有好多新式嘅果酸同peel facial 可以取代,mild 一d。但我始終都係覺得針清最直接,當然亦都好睇美容師手勢,今日幫我嘅美容師妹妹針得好仔細,清得好乾淨~ 讚!
ps, Gi 係唔怕針清痛嘅~


清潔完就開始導入lu。
儀器呢家野,我真係唔太識,所以我就用最直接最原始嘅方法去分享啦。


treatment 時美容師好唔吝嗇咁不停為我面上補精華,儀器就不停打圈冇卡過機(曾經有過卡皮膚暗影,每碌一下都好心驚驚)所以見到美容師不停補精華,就算我塊面再乾,都唔怕會吸乾啦,咁我就安心瞓lu~ 


頂埋呢一刻眼瞓, 影埋敷面呢一下,就盡情休息啦~


其實好耐都冇試過做facial 瞓著,今次真係可以好好休息。
美容師好好,用黎傾到咁上下,佢就叫我好好休息一下,同埋呢度嘅燈光安排真係好柔和,就算美容師要出入備料,都唔會開大燈,唔會打擾到我休息。
好好地瞓一覺後,呢個早上身體內外都飽滿精神晒啦~ 
下次再黎,唔知仲會唔會見到靚仔呢?



Pretty Renew 地址:
九龍彌敦道625號雅蘭中心一期15樓1530-1550室
電話:34268986
http://prettyrenew.com.hk/
https://www.facebook.com/prettyrenew






----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...