星期一, 8月 08, 2016

自癒系護膚化妝品 MISSHA x LINE FRIENDS

打開最後一支魔幻水,正以為我同MISSHA 嘅緣份到終結時,卻巧合地得來MISSHA LINE FRIENDS COLLECTION,好樣我同MISSHA 繼續續前緣!





換上Line 嘅包裝,為一向走貴氣貴婦包裝路線加上幾分少女氣味!
Gi 本身唔係LINE 大粉,但呢set LINE COLLECTION 真係大可愛呀,全set LINE COLLECTION 都用咗Pastel  糖果色配大頭/大身Line character,不花巧所以唔幼稚,唔係花呢碌個隻小學雞可愛,為高貴成熟嘅女性帶來一點少女氣!

Cony POPTISTIC Jelly Tint
韓國大熱嘅大紅lip color, 水水的簡單做到咬唇效果。


Eye color studio
呢盒眼影kit真係好可愛,連眼影都press左Cony大頭。


重頭皇牌魔幻水,換上最愛歡迎嘅SALLY,與原來高貴感包裝節然不同。
Sally 魔幻水係塑膠樽裝,用原本嘅玻璃樽裝感覺安全好多,我呢d 手殘人士,Sally 呢個樽就啱晒我用啦,之後都要keep 住Sally 呢個可愛魔幻水樽先!魔幻水可出補充裝嗎?




LINE 又點可以少咗熊大嘅,熊大化身bb cushion鏡盒,魔鏡魔鏡,我要變到熊大嘅健康蜜糖色~



MISSHA LINE COLLECTION 仲有其他product 都好可愛架,有機會去專櫃揀埋私有埋佢地先!




----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...