星期三, 8月 10, 2016

來自瑞典斯德哥爾摩的音樂品味 Sudio



從小,音樂都係我生活中嘅一部分,任何時刻我都好大可能帶著耳機,聽聽歌,聽聽音樂,淨化心靈,此刻,仿佛就好似係我嘅私人小空間,沒有嘈雜聲音,不被打擾。
所以,我對耳機的確係有特別個人喜好。太貴的「是誰~~」我當然未去到呢個level,但只要係普通平民用嘅我都會去了解一下,但平民耳機當中,音質都係其次,夠實用先係皇道~ 






個人習慣,我比較鐘意用藍牙無線嘅耳機比較多,一黎唔會有條線綑住,你知啦,返放工時間地鐵又迫又多人,好易比人勾到架。而我用過咁多款藍牙嘅耳機當中都搵到同一個缺點,就係耳塞位太大(要留位插USB 叉電),觀感上唔夠美觀啦,同埋因為重所以容易甩。待電用量都係一個話題,我用過的,有用上3-4小時先死,亦都有D 1個鐘車程已經BYEBYE。



今次再試埋瑞典品牌Sudio,近期LOGON 推得好行呀。北歐設計一向以簡約與實用於一身,來自斯德哥爾摩的Sudio稟承簡約設計傳統,為品牌設計出不同系列耳機,包括 Klang、Vasa 和 Vasa Blå 三個入耳式耳塞和扁線設計系列,及Klang 和 Vasa 有線式免提耳機。


而我今日要介紹嘅就係非常巴閉嘅VASA BLÅ藍牙耳機
包裝內包括VASA BLÅ耳機(及四個不同SIZE 的耳塞)、保修卡 、多國語用戶手冊、真皮耳機包、金屬固定夾



點解我會話VASA BLÅ係非常巴閉呢,因為VASA BLÅ曾係多個國際級電子展中贏得「音質超越傳統掛線耳機」、「輕巧及簡約設計與別不同」等極佳口碑,不論係design 上,quality 上同user experience 上都取得好好嘅回響。




外形美觀大家一睇就知啦,我揀嘅係黑色配上玫瑰金嘅耳塞,配上我一頭啡紅髮,大方得體。比起一般藍牙耳機大粒又笨重嘅設計,呢個真係冇得輸~



飛走左笨重又大粒嘅耳塞,除左外觀上更吸引之外,輕巧嘅耳塞設計更加令配帶更stable,入耳式耳塞緊貼耳殼,不易滑落同時亦加強靜音功能,我最鐘意一個人係cafe 睇書做野,都不怕被外界打擾~



尢其係我一類熱愛做運動嘅人,用藍牙耳機是常識吧!
帶住VASA BLÅ運動/跑步都唔輕易滑落 ,汗水亦不是問題了~



身為藍牙耳機,VASA BLÅ之所以可以做得咁輕巧,全因設計上省略無必要嘅機身部份。VASA BLÅ嘅叉電位設係耳機線上,與一般耳機將叉電位設係耳塞上更能減輕耳塞嘅重量,大大提升耳塞嘅緊貼度。叉電位與通話遙控成平衡,改善了側重情況,真係好聰明嘅設計呀。



至於用電量,恕我無法計算,因為我成日都唔記得閂機。不過係呢個壞習慣下,我都同左幾日嘅上落班車程先要叉電,估計代用儲電都幾足架,加上佢有10分鐘快速充電功能,要佢返生我等得到!

通話遙控亦都有指引,一睇就識用~
令一要讚嘅,係佢嘅bluetooth sync 得好快,綁得好準。換左用佢後就解決左我綁唔到耳機嘅煩惱!(成日都有個傻婆企係條街到sync 耳機,一攪就攪成幾分鐘都起唔到跑!!)





User experience 上係一個大窩心,quality 上都係一個大享受,一般藍牙耳機因無線及電量問題,音質都會大打折扣,但VASA BLÅ竟然可以做到貼近有線耳機嘅質量,呢個真係大BONUS 呀~





除左可以係LOGON 嘅POP UP COUNTER度不時見到佢嘅蹤影外,都可以直接去Sudio官網(香港站)買,輸入優惠代碼「Gi.C.Life」,仲可以有額外享85折添
全球免運費架,亦有一年保養  http://www.sudiosweden.com/hk/



VASA BLÅ嘅四個色系,你又最鐘意邊款呢?好想入手白色,襯衫真係一流呀~






----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...