星期三, 9月 14, 2016

給我一個ABC Look!灣仔Salon 髮型屋推介 ~ Veda Salon ~


平常忙住照顧面上皮膚護理,頭皮嘅護理大家有冇注意架? 雖則頭皮有頭髮覆蓋住,但都會有污穢、閉塞同鬆弛問題,頭皮嘅問題就完完整整咁反應晒係頭髮上面。
自從我用左50惠育髮精華做日常護理後,頭皮健康返,頭頂嘅頭髮都明顯改善咗,但髮尾依然都係爛爛地,加上剛剛染完髮,係時候比頭髮好好滋潤一下。

今日去到位於灣仔髮型屋Veda Salon, 喺正MTR 出口旁邊地鋪,好易搵到好方便!
仲可以去埋Cake Lab 買個芝士撻,邊嘆撻邊嘆染髮焗油Hair SPA 😂😂
SPA 前睇睇頭髮個情況先,唔算太差,但都唔係好架啦。

原來個個髮尾咁唔齊整,係時候修一修lu。

Treatment 係用Loreal Pro Fiber, 髮型師朋友口中知道佢係好野黎架,終於有機會一試。


Step1: Recontruct concentrate 重點重組髮質
Step2: Auto Regenera 修護滋潤
最後個幾支就係Home Therapy 黎嘅。所以今日嘅treatment 只圍繞Step 1&2.

雖然護髮喺屋企都需要做,但要一小撮一小撮咁塗上精華,有咁好心機閒情丫。髮型師教學,要由髮根一個拳頭位開始塗精華,咁多學問,我都係交俾專業人士幫我搞好啦!

終於完成step1&2,晒成個頭都塗滿修護精華,包會保鮮紙同熱力加強髮絲吸收。

到我問鐘意嘅環節,焗暖機,好舒服~

過左2個鐘,終於攪掂啦,要靚就得要花上一點時間。吹返直之後,頭髮明顯有返彈性!

髮型師Kazaf知我一直想做陶瓷曲髮,但又怕變師奶,試試用熱棒幫我試下做型,鬼妹嘅曲有了,只差小小有層次嘅highlight, 咁我就變老外了。

有ABC 簡啫嗎?

想搵灣仔/ 銅鑼灣 髮型屋嘅朋友,可以試下Veda Salon 架。

Veda Salon
灣仔軒尼詩道157號地下/銅鑼灣霎東街9A1樓
27990099 /2890 7387
www.facebook.com/VedaSalonHK


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...