星期二, 10月 25, 2016

貴婦之煉成~ 韓國黃金胎盤護膚品Gobdigoun

金碧輝煌!我呢d 「幕後玩家」緊係要用返有咁上下class 嘅嘢先至襯到我嘅「尊貴身份」啦!護膚品我都要用黃金,唔係咪呀!(被無戲洗腦mode之與玩實不乎之做PR真係可以有咁多時間賺咁多錢?)

Anyway, back to the topic!
今日分享嘅係來自韓國嘅Gobdigoun!
Gobdigoun以羊胎盤護膚產品為主,希望以天然嘅產品,讓肌膚免受化學成分刺激,啱晒專重天然護膚嘅朋友~ 唔好以為羊胎素就會好激刺,Gobdigoun 嘅產品連敏感皮膚都啱用,秋冬轉季用就最啱啦!





全面肌膚最脆弱就係眼周呢個人人都知架啦,而同時都被認為係最難做護理嘅位置。太潤又唔得,用多小小力又唔得,精神一差少少,熊貓眼就即時現形,又黃又腫。
Gobdigoun全效修護胎盤精華眼霜,採用有增強細胞活力及改善肌膚狀況功效嘅羊胎盤素,能夠減緩眼部肌膚鬆弛、眼部皺紋及黑眼圈等問題,全面性保護強化眼周皮膚!
精華眼霜以澳洲羊胎盤提煉,不含酒精、色素、化學劑及防腐劑。成份包括氨基酸、縮氨維他命等,有效美白、補水、防皺、血液循環,減淡皺紋及緊緻眼周肌膚。
眼霜以真空針筒設計,要用時先扭出精華,方便又衛生。針咀仲用咗軟膠頭,可以順面用佢黎按摩下眼仔。仲記得我之前分享過嘅眼部穴位嗎?

眼霜質地細滑唔笠唔厚身,易推開亦留有足夠空間做按摩,按後眼周皮膚感覺滋潤,精華亦都完全被皮膚吸收晒!


講到明名貴護膚,單單羊胎素又點夠丫,我要再名貴一d 嘅!
登登~24k 黃金胎盤面霜,嘩,就會包裝已經贏晒啦!
真係有一粒粒嘅金箔架!成份仲有羊胎盤素,兩者加埋有效淨化皮膚同提升皮膚排毒功效。

面霜好滋潤,好滲透,塗係角質較厚嘅額頭上都幾易吸收到。加上面霜無添加香料、無刺激,敏感皮膚都用得,轉季同新護膚品都唔係問題啦。


最後介紹嘅係~ 羊胎素生物纖維素面膜
都係有貴婦級嘅包裝!哈,好貴氣!
面膜含有豐富氨基酸及肽,將羊胎素精華嘅保濕功效再推至極緻,皮膚保水效果更佳。

面膜裁切為上下幅,適合不同面型,就算係包包面定長長面型都唔怕面膜唔fit 啦!

面膜入面有好多精華,本身3層設計已經可以鎖緊面膜上嘅精華,我會再不停加精華上面,一乾就加一乾就加,一滴都唔嘥。同完唔單只好潤,仲意外地白咗添!

想買Gobdigoun 產品,click 一click 上網就已經可以買到,仲會有香港區送貨服務添,要入貨真係好方便。真係街都唔洗出就可以買到啦!
Facebook:





----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...