星期二, 10月 04, 2016

按摩都同脈輪有關? SPA Ayurveda

Gi 的養生之道,就係要令自己時刻都如開心狀態。說出黎容易,做起黎真係好難架... 加因我太多自找來嘅煩惱,無法靜落黎,亦時常對自己不滿意,更加用一d 唔好嘅方法對待自己...

要達至養生,真係要身心靈都健康,感恩坊間有咁多心靈淨代嘅工具可以比我地使用,原來連按摩facial 清洗脈輪嘅treatment 都有啦!

Spa Ayurveda 位於銅鑼灣,Sogo旁邊,希慎對面,地鐵站一出2-3分鐘就到,一d都唔難搵。
名字都係好有意思架 Ayur=生命,Veda= 知識、科學。意思就係生命的科學,係代表一種健康生活態度
Spa Ayurveda 以健康生活理念,透過獨特手療及護膚產品改善及提升免疫力及身體隱性毛病。帶領客人從行為、飲食及日常起居維持健康,強化免疫系統。
今日來到,希望佢地嘅皇牌療程可以幫到我排去身心裡的垃圾!
Spa Ayurveda,結合養生醫學並用,先利用L6塑形療程(首次試做價 $198/次, 20分鐘)透過負壓吸力能,射頻及遠紅外線等光學,將體內嘅垃圾、毒素等排走。治療師受過專業培訓,過程中仲會順住淋巴順流,一邊將垃圾排走。

我真係太耐冇做淋巴按摩啦,背部腰部都好腫,積咗好多毒(仲要今年食咗
多藥),做咗一邊,起晒砂,no pain no gain,做完鬆返好多啦,摸上去都冇咁腫啦。


之後就到期待以久嘅皇牌療程"七輪穴療" 首次試做價 $198/次, 30分鐘)!
呢個療程是古印度嘅按摩療法,透過Chakra脈輪-頂輪﹑眉心輪﹑心輪﹑太陽輪﹑臍輪及底輪等七個人體脈輪能量中心作為按摩重心,刺激各系統使脈輪能量共振相通,以至平衡,身心和諧的境界,要講到身心靈都健康,說要好好注重Chakra能量嘅平衡。

七輪按摩同時可暢通經脈,為全身經脈進行大掃除。治療師會以陰柔力度,以指腹、指骨、手腕、手肘,沿脈絡按摩,將體內垃圾清走,同時亦可以加速淋巴流動,促進代謝,咁脂肪同毒素都會排走得順好多。
 
短短30分鐘嘅按摩,去到某一d經絡位的確係有d痛,不過習慣咗就好,治療師都唔會用死力的,有培訓造過嘅治療師的確係專業d。按完即時起晒砂,毒素都淨晒出黎啦,上背同下腰好明顯堆咗好多垃圾呀。

面上亦都有好多穴位,所以療程亦會包括面部排毒護理,呢個 "淨化養生面晶石" 療程 (首次試做價 $198/次) 採用咗蛋形翡翠面晶石,配合阿育吠陀獨特手法為臉部及項部進行按摩。暖熱咗嘅晶石按起上黎真係好舒服,喺面上各穴位加圈按摩,熱力滲透各穴位,讓皮膚及穴位吸收由晶石發出嘅正能量,促進皮膚細胞自理能力,代謝暢順,改善皮膚健康。


阿育吠陀獨特手法按摩真係好舒服,好溫柔,好易令人投入,放鬆身體好好享受。
唔好以為只係單一按摩咁簡單,呢個療程仲會有堆針清修眉,咁就皮膚內外都咁潔淨健康啦。

好少可做完按摩個人即刻有咁精神,通常都都攰到死死地。一定係今次嘅治療將我d毒素都順利排出黎,無毒就一身輕啦。不過我呢個身子,睇黎真係要加多d努力先可以達至清毒平衡啦。


Spa Ayurveda 同時亦都係一間國際社會慈善企業,扣除所有開支利潤後,收入會捐出用於第三世界兒童,讓小朋友都可得到教育,突然覺得我做咗美好嘅事,心慈則貌美~

Spa Ayurveda
軒尼詩道 513-517 維寶這業大廈 13/F
9815 0520
https://www.facebook.com/AyurvedaHK/?fref=ts



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...