星期一, 10月 03, 2016

JipiJapa FW16 綁結鞋款百塔又舒服~

咪咪好似習慣咗,我每一拎試嘢返黎玩要影相時,冇邀請佢都會自動埋位,好啦,今次開版相就留比你啦!



JipiJapa 出新裝,今次出嘅係承夏季推出嘅綁結款再追加深色冬季單鞋及ankle款
以上呢對嘅同款白色我早喺大半年前已經入手,今季仲出埋咁多深色系列添!
呢款單鞋採用智能記憶鞋墊,高度吸震,有效平均分散腳底下嘅壓力,全方位承托雙腳,著住行幾日都唔覺攰,上月去旅行都係著住佢架! 
呢個綁帶設計casual 易襯,估唔到同一個設計加上高跟都可以打造出elegant 嘅效果。以下3色,我就揀咗灰色去match 返我日常嘅造型。


高跟鞋最緊要柔軟舒適,鞋裡要貼腳得黎唔刮腳,鞋墊透氣唔跣腳。呢款高跟就係用咗超柔軟皮料,比一般鞋身更柔軟貼腳,鞋款輕身柔軟,加上橡膠粒鞋底對雙腳作出加倍承托,長時間穿著都係咁舒服自在。
本身以為要襯呢類鞋款都有一定難度,但襯落都幾百塔,今次即管著返平常嘅打扮襯一襯,試試呢對鞋款有幾百塔~

All Black Casual Look~
最鐘意all black! 顯瘦丫麻!
雖然已經入秋,但天氣都係keep 住30度左右,背心加個scarf,行街唔怕太熱,出入冷氣地方都唔怕冷親。配上7分褲,causal 得黎都不失elegant感,一對鞋就可以令成個look升呢!

長西裝款輕外套返工Look~
同一條褲子,換一換上身嘅襯衫,加件西裝款外套,一個上班look 就出來了,不太過formal,同時亦不失大體,開會見客呢個look,作為一個Marketing Lady,一d 都唔失體!翌日再換上白色襯衣,感覺依然良好,不錯~




遇到要穿裇衫裙仔,最怕要襯斗拎高跟鞋,1. 唔夠舒服,2. 鞋跟會成日甩,3. 腳面好凍... 雖然好sexy,但轉換下都係好事。新鞋子嘅跟夠粗又包腳,穿上黎好舒服,去到酒會要企一晚都應該唔會難到我嘅!鞋款夠百塔同裇衫裙仔都幾襯,但點解穿在我身上好似有d 似大學生U grad 咁嘅感覺嘅?攪乜鬼🙈


Thanka JipiJapa,繼續帶給我腳仔舒服感受之餘,亦減少咗我襯衫襯鞋嘅煩惱啦~



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...