星期四, 9月 29, 2016

暖粒粒嘅芝士toast,脆得黎唔𠝹口~Pain Perdu

一向無包不歡嘅我,上次睇完搵食飯團之後,即刻上網search下呢間餐廳,原來都幾近我返工嘅地方喎,一於同同事來個包lunch啦!

呢度地方唔大,好在嗰日我哋都早來有位坐!

套餐可以揀跟咖啡或者跟gelato。我同我同事就一人一個。杯雪糕都幾大杯喎,酸味味又creamy,好好食!
主角出場,呢度嘅麵包係由法國藍帶大廚親手整架,每個都烘到剛剛好,最鐘意佢外脆得黎又唔𠝹口。最仲要係個包仲係好暖粒粒架。

芝士三重奏- 鍾意食芝士嘅一定要叫呢個真係好香芝士味。我好鍾意食芝士但係唔認識芝士,但都食得出佢用嘅並唔係普通流嘢呀!Mozzarella 搵出來一絲絲的,巧正!

Mixed Mushroom 白菌-芝士蘑菇當然係絕配,上面放咗好多蘑菇呀,蘑菇炒過味道同口感都剛剛好,配埋軟棉棉嘅芝士,飽晒!呢間餐廳的確可以再encore!
Pain Perdu salon de thé
地址: 旺角 豉油街126-128號明威閣地下K舖
電話: 3956 9596


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com


-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...