星期四, 9月 29, 2016

窩心體貼的一個lunch ~First Step Coffee

頭先先去完食lunch,已經急不給待返嚟要幫佢哋寫返個好評!


話說我依家detox緊,淨係可以食菜瓜菇,煩惱緊係雞地附近究竟有咩餐廳我啱食呢,竟然比我搵到呢一間只係開咗一個月嘅餐廳,仲係事業中架!



Menu上嘅蕃茄大肥菇意粉真係好吸引,但可惜啲我唔識得澱粉質,所以就問店員可唔可以走意粉。佢哋好好咁竟然將個意粉轉咗做沙律俾我呀,真係好窩心好體貼啊!
另外重點左個時鮮果沙律,平時啲鮮果沙律都係用好勁多嘅沙律醬整嘅,呢度係用沙律醋㗎,佢啲菜仲要好新鮮添,真係啱晒我!好嘢終於係屋企附近搵到間健康啱食嘅餐廳啦!


First Step Coffee
地址: 元朗 鳳攸北街5號順豐大廈地下31號舖


----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...