星期四, 9月 29, 2016

茶記變CupCake有趣扮清糕 ~By Twinkle

今年中秋family party,除左食月餅,我仲買咗呢個好特別嘅Cup Cake 扮清糕!


月餅一人一口,cup cake 一人一個,一set 8件剛剛好,Twinkle 扮清糕cup cake 系列以茶餐廳傳統食品為主題,每樣都係好熟悉嘅味道,唔知mix入cup cake style 味道會係點嘅呢?

8個入面,我最感興趣嘅就係菠蘿油。大大塊牛油加咁係cup cake入面,cup cake 面做到就用菠蘿皮一樣,但就冇傳統菠蘿包咁油酥,會唔會先反焗一下再食會好味d 呢?cup cake 出奇地好食,加咁牛油中和咗cup cake 嘅甜味,cup cake 鬆軟,似muffin咁嘅口感,整體平價係8款當中最高!
另一款我最感興趣嘅係紅豆冰~我太愛紅豆了,cup cake上嘅紅豆大大粒已經值回票價,上面嘅cream用紅豆打成,味道好rich 好甜,咬開cup cake入面仲有紅豆茸,surprise surprise! 整體紅豆冰cup cake 都唔太差,只可惜紅豆cream 已經咁rich, 上面再加粗糖,的確有點畫蛇添足... 太甜了。
咁多款扮清糕,雖然我只試食咗兩件,不過家人就一人一個食晒,都幾受歡迎。整體comment Cup cake 的確係幾玩野,又的確幾似口味本身嘅味道,但無奈佢始終都係cup cake,對於口味淡的人家黎講又真係太甜了。
以下係cup cake set price
單件價
另外一題,呢個盒太唔supportive 啦,只係由尖東行到去K11, Cup cake 已經反晒... 認真地要考慮改善一下個包裝啦!
Twinkle Baker Decor
尖東好時中心2樓282室



----------------------------------------------
Follow Me on Gi C Life
wengichow@gmail.com

-------------------------------------------

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...